Gå til innhold

Noen som jobber på KIWI her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg skal søke på KIWI, men jeg lurer på hvordan lønn det er der og om det er fysisk veldig slitsomt? Nå tenker jeg løfting og sånt. Har ikke noe imot å gå mye for eksempel, men jeg har en mindre nakkeskade.

Skrevet

Tror jeg skal søke på KIWI, men jeg lurer på hvordan lønn det er der og om det er fysisk veldig slitsomt? Nå tenker jeg løfting og sånt. Har ikke noe imot å gå mye for eksempel, men jeg har en mindre nakkeskade.

jeg jobber ikke der. men det blir jo som en helt vanlig matbutikk jobb det.

det er mye løfting i en slik butikk. det er noe man må regne med..

Skrevet

Tja.. Har jobbet på Rema, men det er vel samme sak.

Er ikke så veldig fysisk, men det er klart det er tungt for ryggen å sitte i ro mange timer i strekk. Viktig å huske på å bevege seg når man kan.

Ellers er det vel varedag(ene) man har mye løft, men om du løfter "riktig" skal det vel gå bra. I tillegg kan man vel som gode kollegaer hjelpe litt så du slipper de aller tyngste løftene om du må. De fleste er vel behjelpelig, jeg ville hvertfall gjort det. Kanskje ikke noe man nevner på intervju, men man kan ta senere.

Jeg jobbet med en sliten rygg, mye smerter generelt, men gikk veldig bra å jobbe. Jeg jobbet ca 100% og skal nå søke ny stilling på Rema, likte meg godt der=) Det beste av alt er kundekontakten!

Søk du, tror nok ikke du blir å slite i den jobben med bakgrunn av det du skriver her=)

Skrevet

Eneste jobben i dagligvaren som ikke er fysisk slitsom er delikatessen/ferskvaren, og så vidt jeg vet har vel ikke Kiwi det.

Kassen er slitsom forde du gjør gjentagende bevegelser hele dagen. Og når det er stille forventes det at du kommer ut på gulvet og hjelper til med varepåfylling.

å jobbe på lager eller på gulvet er slitsomt, og det sier seg vel selv. Er ikke bare en ny vare i løpet av uka.

Skrevet

Jeg jobber i Kiwi, og det er forventet at alle ansatte skal fungere i alle avdelingene. Det er mye gåing, og tunge løft. Om du har problemer med nakken, kan det også være problematisk å sitte i kassen iom. at du stadig må vende hodet bare en vei, og bevege den ene armen når du scanner varer. Det er heller ikke særlig akseptabelt å sitte stille i rolige perioder, og det er alltid mye å gjøre da de fleste butikkene har "en for lite på jobb" til enhver tid, så du kan ikke forvente at de andre ansatte tar hensyn. Evt. kan du ha en spesial avtale med sjefen på hva du blir ansatt til, men de fleste butikkene trenger noen som faktisk kan brukes. Butikkjobbing er et meget tungt yrke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...