endelig mamma:) Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Når legger dere de små for kvelden, og når står dere opp om morgenen? Har dere faste sovetider på dagtid?
Von Hertelhofen Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Hei. Jeg har ei lita på 4 mnd. Siden hun var 2,5 mnd så har hun sovet hele natten. Legger henne i 21 - 22 tiden. Så våkner hun ca kl 07 og drikker litt, og sover til kl 09 - 10 igjen. Jeg har ikke gjort noe for å få det slik, det ble bare naturlig. Det er ikke noe fast på dagtid, sover flere lurer på en halvtime hver, når det er behov for det.
*flux* Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Min gutt legger seg mellom halv syv og åtte og våkner en til to ganger om natten, og våkner alt mellom fire i dag tidlig til syv, så pludrer vi litt i sengen før vi sovner igjen, står opp mellom åtte og halv ti. På dagen spiser han når han vil og sover 3-4 ganger, alt fra en til tre timer i slengen. Første dupp ca en time etter vi har stått opp og siste lur på en halv time i fem-sekstiden på kvelden, så han sover veldig mye syns jeg
Varja Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Jenta mi legger seg ca syv på kvelden. Våkner ca syv på morgenen, men spiser gjerne to tre ganger på natten. På dagtid blir det gjerne 4 lurer. Den første på en time, andre to til tre timer og de to siste ca en halvtime. De to første rundene blir hun trøtt på akkurat samme tidspunkter, mens utover ettermiddagen varierer det litt. Gleder meg til litt mindre soving. :-)
Hedda2011 Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Gutten min legger seg fint i syvtida. Han sover helt til fem-halv seks, og da er det dag. Gjerne en time før han vil sove igjen, av og til to. Han sover og spiser når han blir trøtt på dagen, sover smålurer, og er våken halvannen til to timer mellom hver. Blir kanskje fire-fem lurer. Skulle ønske han sov litt lenger på morgenen, men er ikke oppe og ammer, så bør vel kanskje bare være takknemlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå