Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 8.mai?

Anbefalte innlegg

Gjest Adventstjerna
Skrevet

99 dager igjen og ikke begynt å handle inn ennå! Kun navnet som er klart! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

155 dager igjen. Har allerede bilstol, seng og vognpose i hus, og var å bestilte vogna i går :)

Gjest Adventstjerna
Skrevet

Oi, angst.... Jeg burde virkelig begynne å handle snart!!! Venter på skattepengene jeg da.... :-/

Skrevet

89 dager igjen:)

Skrevet

Oi, angst.... Jeg burde virkelig begynne å handle snart!!! Venter på skattepengene jeg da.... :-/

Grunnen til at vi har fått ting så tidlig i hus er rett og slett ivrige besteforeldre som har sagt seg villige til å kjøpe det for oss :) Men så er jeg også litt av typen at jeg liker å være tidlig ute. Så syns bare det er greit å få handlet det inn, så man ikke løper rundt som en gal i slutten :)

Skrevet

113 dager igjen <3 vogn + alt til vogna og bilstolene er på plass :) Er så koselig å få ting i hus <3 greit å fordele det litt økonomisk utover også ;)

Skrevet

177 dager :) vi har mange ting fra førstemannen. men må ha ny babycall og et stellebord på badet nede (pga bekkenplager å slippe gå trapper)

og så klart vist det blir jente må det kjøpes mye jenteklær :)

Skrevet

Har 102 dager igjen :) Har det meste klart til lillebror, men det er for at vi har så mye etter jentene :)

Gjest Shanti ♥
Skrevet

154 dager igjen her!... kjøpt en liten bamse og et sokkepar, men begynt å planlegge hva vi skal kjøpe :)

Skrevet

110 dager :-)

Har kjøpt et par sokker. Å vogna er bestilt ellers mangler vi alt. Blir vel en handlerunde i sommer :-)

Skrevet

109 dager =)

Har ikke kjøpt en ting, men har mye fra før. Strikker kremhvit jakke, da. Er da noe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...