Gå til innhold

Må ha!!!!

3 prinser prinsesse på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frossen stratos!!! Og jeg må separere "skallet" i munnen før jeg tygger den!

Også Sol-is! Nammis!!

Har Så lyst på Oreo-kake fra Peppes, men vi har ikke Peppes i byen min :-( slitsomt...

Denne kan du lage selv og er bare heeeeeelt fantastisk... http://trinesmatblogg.no/2009/01/22/oreokake/

Videoannonse
Annonse
Gjest -ia-
Skrevet

Også Sol-is! Nammis!!

Har Så lyst på Oreo-kake fra Peppes, men vi har ikke Peppes i byen min :-( slitsomt...

Oh God! Trodde det var bare jeg som var så crazy med å ha Stratos i fryseren, og separere "skallet". Hehehe.... :)

Skrevet

Også Sol-is! Nammis!!

Oh God! Trodde det var bare jeg som var så crazy med å ha Stratos i fryseren, og separere "skallet". Hehehe.... :)

Hehehe da er vi i hvert fall to!

Skrevet

Leskedrikk kaller vi det her.. sånn saftis i pose! Men får jo bare tak i sånne små her. husker når jeg var liten var det sånne lange store! *savn*

Skrevet

OMG!! Ble jo ikke mindre fysen nå!! På alt fra frukt til sjokkis. Men Kaktus86, hva slags sjokolade er det?!?!!

Noe søstra mi kjøpte i Estland :) Sånn sett er det bra at den ikke finnes i Norge! Hehe..

Skrevet

Gul smoothie med ananas og mango! Og salt lakris, og kronesis med sjokolade, egentlig all type fløteis, og ferske jordbær med sukker og fløte hver kveld.. Vekta er allerede som et lokomotiv ute av kontroll, og jeg ANER ikke hvordan jeg skal klare å holde meg i skinnet i 10 uker til! Jeg har jo lyst på ALT! Det hjelper ikke at vi er i mai, sønnen min fyller 3 år i dag - og jeg har bakt til 3 feiringer (familie, bhg bursdag og barnebursdag).. Så kommer 17.mai, min søsters bursdag den 16, osv osv osv.. Kommer til å se ut som Jabba the Hut før dette er over...*hjelp meg* ...

Skrevet

brødskive med nugatti og syltetøy...!

Skrevet

Jeg merker ikke at jeg har noen spesielle lyster, men når jeg får lyst på noe, da MÅ jeg ha! F.eks dagens lunsj er nå: rømmegrøt ;)

Gjest -ia-
Skrevet

Leskedrikk kaller vi det her.. sånn saftis i pose! Men får jo bare tak i sånne små her. husker når jeg var liten var det sånne lange store! *savn*

Det har de på en kiosk her hvor jeg bor. Sånne lange Mr. Freeze. Er en MIX kiosk. :)

Skrevet

Vannmelon er eg også hekta på, honningmelon også!! Namnam

Skrevet

Her er det kun èn ting som gjelder og det er SLUSH!!! :o) Ingenting slår hverken smak eller konsistens!!

Jeg prøver å holde meg til èn om dagen, men noen ganger blir det to ;)

Må sende gubben inn i kiosken innimellom, for det er jo litt flaut å gå så ofte. Jeg sa til dama i disken i går, at jeg skulle hatt klippekort på den slush-maskinen hehehe.

åååhh, nå fikk jeg lyst på igjen......

Skrevet

Hadde dilla på sjokolademelk og druer, men så fikk jeg sv.sk.diabetes. Så nå Må jeg ha cola cero og mørk kokesjokolade. Aldri likt cola cero før.....

Skrevet

Smoothie!!!! Spesielt gul med mango og ananas (som deg Juliii!!!). Også veldig godt med vaniljekesam for tiden.... :)

Skrevet

Jeg er mest fysen på Atkins sjokolade, den mørke uten nøtter, husker ikke navnet.. Den er jo bedre enn noen annen sjokolade!! NAM!! Nå har jeg ikke hatt den på to dager og har vært innom tre butikker og det er tomt.. Kan jaggu hende det er jeg som har tømt butikkene deres... hihi ;)

Men nå Må de bestille inn snart!!

Skrevet

Sitron og vann! Og brunost på grovbrød. Er vanligvis ikke noen fan av brunost :)

Skrevet

Fersk ananas, epler, saft-is!

Omnommnomm!!

Skrevet

Is!!!! Jordbær kroneis, lollipop og sandwich... Diplom is, såklart ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...