3 prinser prinsesse på vei Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Extra tyggegummi med spearmint!! Og nå er det tomt..., kriiiise!! Må nok på butikken etterpå. Får vann i munnen og skikkelig sug bare jeg TENKER på den. Samme dilla hadde jeg sent i forrige svangerskap og.
toband Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 hehe... youplait youghurt med vanlije og mango........ Mmmm... Kan ikke leve uten....
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2012 Mye rare greier man får lyst på også så INTENST godt det smaker det som smaker godt
cici83 Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 har ingen lyster jeg.. egentlig alltid vært veldig glad i mat og godteri og dessert og mm .. etter jeg ble gravid har jeg ikke hatt lyst på noe.. spiser av plikt og strever med å finne noe som er godt..er 35+ 4 nå..
bolla12 Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Fått dilla på agurk jeg. Spesielt når den kommer rett fra kjøleskapet og er iskald. Er nesten så jeg ikke får kutta den fort nok opp, Og det er liksom ikke det dummeste man kan bli lysten på heller
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2012 (endret) Jeg er faktisk litt misunnelig på det 11junibaby, for jeg kan spise med begge hender hele dagen dersom jeg vil. Kunne gafla innpå kake, kjeks, godis, rundstykker og all verdens greier. Har holdt meg skikkelig i skinnet i graviditeten og vært kjempestreng med meg selv, og selv om, lagt på meg 10,5 kilo nå 30+3. Er slank fra før. 172 cm og 57,5 kg før graviditet. Synes det er no herk å måtte leve så strengt og ikke kunne ha kontroll over vekt og matlyster i 9 mndr! Endret 8. mai 2012 av 3 prinser prinsesse på vei
TPK Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 Solo super! Har også blitt ekstra glad i kaker, kjeks, muffins og sånne søte ting, som jeg vanligvis ikke liker så godt.
Mamma&skatt Skrevet 8. mai 2012 #9 Skrevet 8. mai 2012 vannmelon og jordbær og youghurt og lakrisbåter(har sååå lyst på,men prøver å holde meg unna lakris) og ikke minst pære is og all annen is egentlig ;-)
Kaktus_86 Skrevet 8. mai 2012 #11 Skrevet 8. mai 2012 Åh... sjokolade... ALT av sjokolade... Ikke bra ikke bra NÅ gomler jeg pÅ en hvit sjokolade med ostekakebiter inni. Og jeg som ikke likte hvit sjokolade før jeg ble gravid! 20 kg opp sÅ langt i graviditeten. Bra det er bare noen uker igjen til termin, dette gÅr jo ikke i lengden Hehe..
vaggle Skrevet 8. mai 2012 #13 Skrevet 8. mai 2012 vannmelon og jordbær og youghurt og lakrisbåter(har sååå lyst på,men prøver å holde meg unna lakris) og ikke minst pære is og all annen is egentlig ;-) mm samme her jordbær og annen frukt og lakris ... mmm lyst 24-7 men er jo best å la vær dvs frukt er jo sundt da men i visse mengder
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #14 Skrevet 8. mai 2012 OMG!! Ble jo ikke mindre fysen nå!! På alt fra frukt til sjokkis. Men Kaktus86, hva slags sjokolade er det?!?!!
Frenzia Skrevet 8. mai 2012 #15 Skrevet 8. mai 2012 Jeg trodde jeg var så cool i forhold til sånne lyster, helt til jeg oppdaget at vi var tomme for både appelsinjuice eller saftis. 5-åringen her er utrolig fornøyd med at vi nå har is i frysern til enhver tid. Sist var jeg avhengig av epler og druer, men denne gangen smaker all frukt bare metangass...
Venter på lilletulla Skrevet 8. mai 2012 #16 Skrevet 8. mai 2012 Extra tyggegummi med spearmint!! Og nå er det tomt..., kriiiise!! Må nok på butikken etterpå. Får vann i munnen og skikkelig sug bare jeg TENKER på den. Samme dilla hadde jeg sent i forrige svangerskap og. Samme her også! Gjerne to og tre av gangen samtidig. Har tygd og tygd den siste mnd:) samme som sist her også! I tillegg til frukt
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #17 Skrevet 8. mai 2012 Extra tyggegummi med spearmint!! Og nå er det tomt..., kriiiise!! Må nok på butikken etterpå. Får vann i munnen og skikkelig sug bare jeg TENKER på den. Samme dilla hadde jeg sent i forrige svangerskap og. Samme her også! Gjerne to og tre av gangen samtidig. Har tygd og tygd den siste mnd:) samme som sist her også! I tillegg til frukt Nam nam!! Må ha to ja.. Og tygger frenetisk, og må «blåse" bobler innover, da blir det sånn intens smak av den.. Jeg er sikkert KJEMPEslitsom å høre på med den slafsingen… mmmmmm
Junigull 08 + julispire Skrevet 8. mai 2012 #18 Skrevet 8. mai 2012 Vannmelon!!!! Jeg bare må ha det!! og is...
Venter på lilletulla Skrevet 8. mai 2012 #19 Skrevet 8. mai 2012 Extra tyggegummi med spearmint!! Og nå er det tomt..., kriiiise!! Må nok på butikken etterpå. Får vann i munnen og skikkelig sug bare jeg TENKER på den. Samme dilla hadde jeg sent i forrige svangerskap og. Samme her også! Gjerne to og tre av gangen samtidig. Har tygd og tygd den siste mnd:) samme som sist her også! I tillegg til frukt Nam nam!! Må ha to ja.. Og tygger frenetisk, og må «blåse" bobler innover, da blir det sånn intens smak av den.. Jeg er sikkert KJEMPEslitsom å høre på med den slafsingen… mmmmmm Tihi! Jeg også! Innoverbobler er fantastisk! Har også funnet et fantastisk Munnvann med fluor som er et muuuust... Diiiiiggggg
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #20 Skrevet 8. mai 2012 Extra tyggegummi med spearmint!! Og nå er det tomt..., kriiiise!! Må nok på butikken etterpå. Får vann i munnen og skikkelig sug bare jeg TENKER på den. Samme dilla hadde jeg sent i forrige svangerskap og. Samme her også! Gjerne to og tre av gangen samtidig. Har tygd og tygd den siste mnd:) samme som sist her også! I tillegg til frukt Nam nam!! Må ha to ja.. Og tygger frenetisk, og må «blåse" bobler innover, da blir det sånn intens smak av den.. Jeg er sikkert KJEMPEslitsom å høre på med den slafsingen… mmmmmm Tihi! Jeg også! Innoverbobler er fantastisk! Har også funnet et fantastisk Munnvann med fluor som er et muuuust... Diiiiiggggg Og jeg gleder meg såååå til å pusse tenner morgen og kveld,, tannkremen er selvfølgelig speeearmint!! )
GlemMegEi Skrevet 8. mai 2012 #21 Skrevet 8. mai 2012 blå steinfrie druer...kan spise en hel kurv på 15 min..hehe..og ellers syrlige ting..og jorbær med vanilekesam..også har jeg Sååå lyst på rips og vaniljesaus,men får vel ikke tak i rips på denne årstiden..
Håpefull38 Skrevet 8. mai 2012 #22 Skrevet 8. mai 2012 Sukkererter Vet ikke hvor mange poser jeg har spist i det siste. Spiser mye kiwi også. Spinnis og toppis er også deilig
Leahsorkarim Skrevet 9. mai 2012 #23 Skrevet 9. mai 2012 SAFT POSE SAFT POSE SAFT POSE ...... ååååååååååååååååhhh
Kosemosepose Skrevet 9. mai 2012 #25 Skrevet 9. mai 2012 Frossen stratos!!! Og jeg må separere "skallet" i munnen før jeg tygger den! Også Sol-is! Nammis!! Har SÅ lyst på Oreo-kake fra Peppes, men vi har ikke Peppes i byen min :-( slitsomt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå