Gå til innhold

Hvilken tester mener dere er best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker best å teste med de billige strimmeltestene før jeg tar digital, men det er fordi jeg synes den digitale er litt for brutal for min del. Det dumme er at eg har oppdaget mange kjemiske og en tidlig SA med å teste med strimmeltestene som er veldig sensitive... Masse lykke til med testing :D

Annonse

CB er gode tester synes jeg, problemet mitt er at jeg er litt testegal ;P, og da blir det dyrt med CB i lengden. Er veldig fornøyd med CB digital den har aldri levnet tvil selv om den har bekreftet kjemiske graviditeter hos meg fordi jeg har testet noen dager før testdag.

CB med kryss er jeg litt mere skeptisk til ettersom den etterlater kryss hos meg selv om jeg ikke har vært gravid. Spesielt dersom man plukker testen fra hverandre, da har jeg nesten alltid sett et kryss. Den gangen jeg faktisk var gravid så dukket samme svake krysset opp så da ble jeg uansett ikke klokere før jeg tok en digital.

E testoman eg og men har berre holdt meg til 4 denne gangen:) mine 2 cb tester har og kyss men e så svakt at eg lure på om de e juks:) men ser den e minimalt sterkere i dag ( den andre tok eg i går) så derfor fikk eg 2 dager til så eg kunne ta ny test.

Bare for å oppklare det - cb digital viser også kjemiske graviditeter. Det vil jo sikkert alle, når man har over en viss tall. Jeg hadde 69 på dag 14 og 29 på dag 16.

Men for all del, det er så greit å slippe å tolke - derfor bruker jeg kun cb digitale tester. Er man gravid, så er man, er man ikke - så takler jeg det også på et vis. Jo, hardt er det, men man må jo forholde seg til virkligheta. Da prøver jeg å se framover istedenfor.

Annonse

Eg har gått i 8 RD uten å ha noe håp på dette forsøket men siden RD 9 har eg fått håpe opp igjen:) mensmurringer som er helt forferdelige, har aldri sånt før mens + eg går på progynova så skal jo ikke komme:/ måtte få mannen til å passe nivøen vår for eg klarte ikke å sitte oppreist:/

Det er jo "gode" tegn ;) Mensmurringer er bra. Og så husker jeg kjente veldig godt at det skjedde noe med livmora, til tross for at det var tidlig. Men jeg kjente at den strekte seg, når jeg snudde meg rakst i senga kjente jeg det, når jeg reiste meg opp fra liggende til stående...

Det er ikke altid slik at man ikke får mensen når man går på progynova. Jeg hadde en SA og jeg gikk på progynova og lutinus den gangen.

Hvor tid har du testdagen din, yasmin? Tar du blodprøve også da?

Eg gikk mensen på progynova når eg fikk kjemisk forrige forsøk, men ikke før nesten ei uke etter testedato den gangen. Testedatoen ble flyttet fra i dag til torsdag for å være helt sikker på at de ikke e graviditet. Men di snakke aldri om blodprøve. Så tar nok en cb digital på torsdag. Har og vondt i lysken/ bekken vis eg sitte feil:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...