Gå til innhold

Noen med pcos som har fått bukt med uønsket hårvekst på hals?

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei!

Har ikkje fått medisina men har gått på tre laserbehandlinga og det har hjelpt masse. Har redusert hårveksten en veldig god del, no er det begynt å komme litt tilbake, men er nok med ei behandling til så vil det forsvinne igjen:) Laser er dyrt men prøvde elektrolyse, det hadde effekt bare der og då og håra kom igjen med en gong. Så dei 4000 eg ha brukt på laser er velbrukte penga:)

Hei!

Har ikkje fått medisina men har gått på tre laserbehandlinga og det har hjelpt masse. Har redusert hårveksten en veldig god del, no er det begynt å komme litt tilbake, men er nok med ei behandling til så vil det forsvinne igjen:) Laser er dyrt men prøvde elektrolyse, det hadde effekt bare der og då og håra kom igjen med en gong. Så dei 4000 eg ha brukt på laser er velbrukte penga:)

Hei du!

Tusen takk for svar. Så flott å lese at laser har hjulpet!=) Kan jeg spørre om hva slags hårvekst du hadde, hvilke områder som plaget deg?

Har du fått svar fra lege/gyn på hva hårveksten skyldes?

Mvh trådstarter :)

Kraftig hårvekst på hals/hake/kinn. Har ikkje brukt laser anna enn på hake/hals då det er det som har vore mest plagsomt :)

Ellers har eg jo kraftig hårvekst på mage,lår og arma og då men der voksa eg med veet, fungera fint som bare det. Er jo veldig mørk i tillegg så håra er godt synlig :P

Det skyldast PCOS. Har faktisk alle symptoma bortsett frå håravfall. Masse cyste på eggstokkane, overvektig (veldig på magen), manglande mens (var slik eg fann det ut), manglande eggløsning, kraftig hårvekst.

Kraftig hårvekst på hals/hake/kinn. Har ikkje brukt laser anna enn på hake/hals då det er det som har vore mest plagsomt :)

Ellers har eg jo kraftig hårvekst på mage,lår og arma og då men der voksa eg med veet, fungera fint som bare det. Er jo veldig mørk i tillegg så håra er godt synlig :P

Det skyldast PCOS. Har faktisk alle symptoma bortsett frå håravfall. Masse cyste på eggstokkane, overvektig (veldig på magen), manglande mens (var slik eg fann det ut), manglande eggløsning, kraftig hårvekst.

Fint at laser har fungert så bra, og at du får tatt resten med voks hjemme =)

Har du hørt om du kan få laserbehandlingen gratis på sykehus?

Håper du blir kvitt hårene på halsen og haka en gang for alle =)

• 2 uker senere...

Beklager seint svar, gløyme å gå inn her. Men aldri hørt om gratis behandling på sjukehus nei. Er det også noke? Eg meina sjøl at laser har fungert så bra at eg gladelig bruka dei pengane på det då. Gikk med skjerf heile året i to år før eg fekk beskjed om at laser kunne hjelpe.. No brukar eg aldri skjerf, med mindre det er veldig kaldt ute :P Kan tru det var en deilig følelse første dagane uten skjerf ;)

Er du masse plaga med uønska hår? Har du prøvd noken behandling?

Annonse

har har slitt med uønsket hårvekst på haka for noen år siden sa legen jeg var til at jeg kunne få dekt laserbehandling vist jeg hadde mørkt hår men jeg har jo sefølgelig lyse.

har prøvd noe som heter moore women i 1 måned og fikk redusert hårveksten på haka mi skal start opp med en ny boks i morgen igjen og fikk med energi på kjøpe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...