Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Skal være forlover i et stort bryllup. Men er så nervøs for å holde tale. Noen som har noen gode alternativ til tale? Tuuuusen takk:):)
englespire Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 siste bryllupet jeg var i så hadde brudens forlover samlet minner gjennom et langt vennskap som var satt opp på en stor kollage. istedenfor å holde tale hvor hun tok opp morsomme situasjoner, så viste hun frem kollagen ( denne ble også stående på gavebordet) og hun fikk bruden til å reise seg slik at de sammen fortalte historiene bak tingene, det ble følelsesladet og vakkert for både bruden, og oss som var tilstede.
Mikkemafian Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Jeg spilte gitar og sang, men det er sikkert ikke et alternativ for deg? Min venninne hadde et bildeshow med bilder av meg fra godegamle dager og helt opp til i dag. Det var moro! Og hun hadde bare noen korte ord som innledning..
uanonym Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Jeg synes det å holde tale hører med forloverrollen. Hadde blitt skikkelig skuffa om min forlover hadde droppet det. Skjønner godt du er nervøs, men se på det som en utfordring!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Si et par ord først og lag en morsom billedkavalkade som du viser, det pleier å slå an,
Tøffe Tøflus Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Er ikke helt uvanlig å skrive sang på en kjent melodi, så kan hele selskapet stemme i. Kan være greit å alliere seg med en forsanger dersom du ikke er helt trygg på det selv. Og kanskje noen til å spille, f.eks piano eller gitar.
Storejenta og lillejenta Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 Min forlover ville ikke heller holde tale så hun fikk tak i ei jente som kom pg sang en sang til meg:-)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 Min forlover fortalte eventyret om prinsesse "Anne" som skulle til Bergen for å bli vis. Fortalte eventyret om hvordan vi møttes, litt om studietiden og hvordan jeg møtte mannen min (og litt forviklinger rundt det:-). Ble en kjempeflott tale, morsom og sjarmerende. Og ikke like høytidelig som en "vanlig" tale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå