Gå til innhold

Så var det min tur - tips til hva som kan være lurt å ha med til Alcudia, Mallorca?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det en uke til vi reiser - juhuu! Har ventet siden desember....

Vet såklart at vi skal smøre med høy faktor, ha på ungene hatter og holde oss unna sola midt på dagen. Vi tar med vogn, en gammel en som jeg ikke er redd for, og stapper bleiene inni den.

Har en mann med fisk-, skalldyr- og nøtteallergi, så vi må være litt forsiktige når vi handler inn mat.

Tips til bra restauranter tas i mot med takk :)

Skal bo på Sunwing Resort.

Vi har pass, reiseforsikring og europeisk helsetrygdekort...

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg var i Alcudia i fjor, og da var vi på badeland. Det var kjempe kjekt. Det er et badeland bare ca 15-20min gå avstand fra sentrum, men dersom dere vil til det største må dere ra buss/taxi. Vi snakker alltid med ving vertene som er på hotellet, de kan fortelle deg alt du trenger å vite, om for eksempel bil leie, de beste resturantene, badeland og andre kjekke aktiviteter:-)

Skrevet

Nå er det jo uhyre viktig at dere får tatt vaksinen mot tsetsefluen som herjer vilt på Mallorca for tiden.

Rart hvis ikke reisebyrået har sagt noe, de er kanskje redde for avbestillinger. Mulig dere fortsatt rekker det, ring vaksinasjonskontoret Nå!

God tur!

Skrevet

Myggspray!!! Var dekket med myggstikk når vi var der nede. Men fantastisk fin sandstrand!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...