Gå til innhold

takess eller panel i taket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi pusser opp så og si hele huset. lurer derfor på hva vi bør velge.

i 1 etasje er det takess. men i andre etasje er det gammelt tak som vi skal bytte. men er usikker på hva vi bør ha der,..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, herregud, takess er sÅ ugly! GÅ panel, eller duk..

Skrevet

Synes det er fint når det er samme stilen i hele huset jeg. Samme type dører og dørhåndtak, samme type tak, samme vinduer osv. I mitt hode og syn blir det mindre rot da ;)

Blir selvfølgelig noe annet når det gjelder vegg og gulv da ;)

Skrevet

Synes det er fint når det er samme stilen i hele huset jeg. Samme type dører og dørhåndtak, samme type tak, samme vinduer osv. I mitt hode og syn blir det mindre rot da wink.png

Blir selvfølgelig noe annet når det gjelder vegg og gulv da wink.png

ja er fint når det henger sammen det er det. men tenker også et det er fint om det henger sammen etasje vis også.

Skrevet

Jeg synes ikke takess er "så ugly". Unødvendig svar...eller uheldig valg av ord.

Skrevet

Jeg syns at panel er finest så jeg hadde valgt det ;)

Skrevet

Synes det er fint når det er samme stilen i hele huset jeg. Samme type dører og dørhåndtak, samme type tak, samme vinduer osv. I mitt hode og syn blir det mindre rot da ;)

Blir selvfølgelig noe annet når det gjelder vegg og gulv da ;)

ja er fint når det henger sammen det er det. men tenker også et det er fint om det henger sammen etasje vis også.

Ja. Det er jeg enig i :) Gjør ikke såå mye om det blir forskjellig type tak når det er i forskjellige etg. Panel er jo veldig fint synes jeg, hvit da ;)

Skrevet

Jeg hadde uten tvil valgt MDF-bord. Kommer ferdig behandlet, ingen kvist, sprekker ikke opp, og beveger seg ikke som vanlig panel vil gjøre. Og det ser bra ut! Enkelt å montere, og kommer i opptil 4,80 lengde så man stort sett slipper skjøter.

Om dere tar panel, gå for en som er ferdig malt før dere monterer, så slipper dere gå etter i alle skjøtene og male på nytt etter et år:-)

Takess for meg er ikke pent, men man har jo ulik smak:-) Så kommer det jo an på lommeboka. Er jo helt klart billigste løsning....

Skrevet

Enten tak panel eller gipsplater, spørs om du vil ha struktur i taket. Greit med gips for det er billig, så får du også ett helt slett tak der du kan montere spotter. Synes spotter fungerer bedre i slett tak, enn med struktur.

Skrevet

vi har panel i taket som er malt hvitt..ble veldig fint:)

men nå er ikke jeg så glad i takess da..

Gjest Visten
Skrevet

Jeg synes det kommer ann på hvilken stil du har i huset ditt, takess er ikke videre nostalgisk. MDF paneler er det siste jeg ville satt opp, det er visst blitt dette tiårets svar på japsepanel... ;) Smak og behag altså. Jeg synes ellers både panel og takess kan være fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...