R0zaku Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Kommer rett fra jordmor og spurte om hun kunne sjekke åpning. Det kunne hun. Livmorhalsen var myk, og bare en cm åpning. Født før har jeg og. Så den lille cm har vel egentlig ingenting og si? :/ Så lei av vonde kynnere og max 3-4 timer søvn om dagen. Liten utblåsning fra meg
-spent- Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Ser du har noen uker igjen, så prøv og ikke vær utålmodig helt enda Men vet akkuart hvordan det er med lite søvn på slutten ja.. Jeg har termin i dag, og dette er nr 3..men må nok være tålmodig litt til jeg også..:/
GlemMegEi Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 jeg hadde termin for 2 dager siden med nr.3..jordmor kjente på meg i går,men der var det ikke klart enda..så må være tålmodig noen dager til jeg også
R0zaku Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2012 Ja det er jo fortsatt litt tid igjen. Men siden jeg har hatt så mye vondt så hadde jeg jo trodd og håpet på at noe var på gang.. Verken dusj eller paracet hjelper. De dumme vonde kynnerene kommer mest på natta, så søvn er jo umulig. Og det er VONDT også altså. Skikkelig stramt akkurat som ett belte, også kjennes det ut som jeg har skikkelig diare.. sliten! Menmen. heldigvis så er det verdt det !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå