Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er 12 uker på vei og har fra uke 6 hatt "alle" gravidsymptomer, kvalm, trøtt, ømme pupper og den evinnelige soppinnfeksjonen som jeg alltid har fått i starten av et nytt svangerskap.. men så plutselig våkner jeg en dag, ikke kvalm, masse energi og puppene er større, men abselutt ikke ømme! Har hatt det sånn i 3 dager nå.

Positivt å være i go form selfølgelig, men går det over så plutselig?? Flere som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143934918-blir-skikkeli-bekymra-jg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 12 uker på vei og har fra uke 6 hatt "alle" gravidsymptomer, kvalm, trøtt, ømme pupper og den evinnelige soppinnfeksjonen som jeg alltid har fått i starten av et nytt svangerskap.. men så plutselig våkner jeg en dag, ikke kvalm, masse energi og puppene er større, men abselutt ikke ømme! Har hatt det sånn i 3 dager nå.

Positivt å være i go form selfølgelig, men går det over så plutselig?? Flere som har opplevd dette?

Tror nok ikke du har noe å bekymre deg over =)

Jeg har hatt lite symptomer hele veien. Og alt sluttet vel egentlig rundt uke 8. Var redd for MA. Men fikk se et aktiv liten gutt nå i uke 12 :)

Det er jo normalt at de kommer og går ja. jeg har litt ømme pupper annenhver dag omtrent. hehe

Du må ikke bekymre deg :)

Venter nr. 3 og her lever alt sitt eget liv akkurat når det måtte passe.

Jeg hadde ømme pupper fra positiv test til uke 8 med de to første - denne gangen har jeg ikke hatt noen ting som helst.

denne gangen har jeg vært kvalm, men ikke med de to første..

At ting føles unormalt - er helt normalt :) Det er vel strengt tatt unormalt hvis ikke :)

Lykke til! :)

Hopper inn fra 2.trimester og svarer.... Er i min 18 uke nå. Selv var jeg kvalm, hadde ømme bryster, var oppblåst osv... Da jeg var ferdig med uke 12 stoppet alle symptomer opp iløpet av natten.. Ble selv super bekymret, men fikk senere høre av jordmor at det var mange som opplevde at symptomene plutselig forsvant og at det bare er helt normalt.. Nå så har jeg heldigvis begynt å kjenne litt små spark.... så trøster meg med det og doppleren når jeg er usikker!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...