Gå til innhold

Hvorfor ingen massasje i første trimester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja....er det noen som vet svaret på dette?

Jeg finner flere steder at det ikke anbefales i første trimester, men ingen ordentlig grunn/svar på hvorfor.

Er det virkelig farlig at mannen min koseknar meg litt på skuldre/rygg eller føtter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil aldri tro det er farlig at man blir koseknadd av samboer.. Mora mi er massør og sa ifra at eg måtte si ifra når eg blei grvid for da ville hun ikke massere meg. Forskjellen er vel at m kose massasje og prof massasje så trigger de mange punkt i kroppen ut ifra hvor muskelknutene oppstår fra noe som kan være uheldig. Da masserer man for å bli bedre i muskulaturen og ikke for kosen sin del:) tror det er slik det henger sammen:)en ordentlig massasje kan jo gjør direkte vondt skal fet være effektivt.. Skal ikke si d helt sikkert men skal bo spør ho for er et godt spørsmål.

Skrevet

Vil aldri tro det er farlig at man blir koseknadd av samboer.. Mora mi er massør og sa ifra at eg måtte si ifra når eg blei gravid for da ville hun ikke massere meg. Forskjellen er vel at m kose massasje og prof massasje så trigger de mange punkt i kroppen ut ifra hvor muskelknutene oppstår fra noe som kan være uheldig. Da masserer man for å bli bedre i muskulaturen og ikke for kosen sin del:) tror det er slik det henger sammen:)en ordentlig massasje kan jo gjør direkte vondt skal fet være effektivt.. Skal ikke si d helt sikkert men skal bo spør ho for er et godt spørsmål.

Skrevet

Vil aldri tro det er farlig at man blir koseknadd av samboer.. Mora mi er massør og sa ifra at eg måtte si ifra når eg blei gravid for da ville hun ikke massere meg. Forskjellen er vel at m kose massasje og prof massasje så trigger de mange punkt i kroppen ut ifra hvor muskelknutene oppstår fra noe som kan være uheldig. Da masserer man for å bli bedre i muskulaturen og ikke for kosen sin del:) tror det er slik det henger sammen:)en ordentlig massasje kan jo gjør direkte vondt skal fet være effektivt.. Skal ikke si d helt sikkert men skal bo spør ho for er et godt spørsmål.

Skrevet

Jeg var på massasje forrige uke, sa fra til massør, hun sa ingenting om noe er farlig, hun har holdt på i 16 år, eneste er noen oljer en skal unngå!

Skrevet

Ok, takk for svar. Leste nemlig om noen punkter i skuldre bl.a. som ikke er bra.

Men da fortsetter jeg i alle fall med koseknaing :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...