Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Kjøpte et svindyrt serum(olje) av merke Decleor hos en hudpleieklinikk. Har bare brukt det noen dager, men ser ikke noe forbedring enda. Dama hos hudpleieklinikken påstod at det var mange fornøyde kunder som kjøpte dette, og selvsagt stolte jeg på henne siden jeg er ganske ivirig etter å få bort disse fæle pigmentflekkene i ansiktet. Men er det noen av dere her inne som har erfaring med slikt? Virker det eller er det kun laser som virker?
Lotta27 Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Ofte tar det alt fra uker - måneder før man ser resultater, så prøv så godt du kan å være tålmodig (selvom det er lettere sagt enn gjort;) ) Viktig at du bruker høy solfaktor, minimum spf 30.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Er det pigmentflekker som kommer av hormoner? Har ingen erfaring med kremer og oljer, men Galvanic Spa gir fantastiske resultat. Det er en maskin som du behandler deg med selv. Amazing! Funker forøvrig på strekkmerker og cellulitter også
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Anonym #3? Hvor kjøpes dette og hvor mye koster det? Dette er pigmentflekker jeg fikk under graviditeten, men det er 3 år siden nå og de forsvinner ikke HI
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Vet at et norsk skjønnhetsblad av typen mag, costume eller hva det nå var kåret det beste mot pigmentflekker i ansiktet og det var fra merket Dermalogica. Men husker ikke hvilken krem det var. Har ikke prøvd den selv da. Men det vil nok som fler sier her, ta flere uker og kanskje mnd før man vil merke forandring. Man må være flink å smøre seg slik man skal og attpåtil "smøre" seg med tålmodighet (haha, den var god..hoho)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Anonym #3? Hvor kjøpes dette og hvor mye koster det? Dette er pigmentflekker jeg fikk under graviditeten, men det er 3 år siden nå og de forsvinner ikke HI Den kan kjøpes på www.nuskin.com. Forøvrig en racer på rynker og muskelsmerter også. Spesielt på muskelsmerter. Generelt en vidundermaskin:) Tror den koster rundt 3000kr, men om du har et sponsornr. får du den til innkjøpspris som er ca. 2000kr.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 Kan du prøve å ta bilde av flekkene å legge ut her? Det dessverre ingen av disse kremene, verken i butikk eller på resept som virker over natten, de virker over uker/mnd. Lurt å ta før og etterbilde, slik at du ser fremgangen, da er det lettere å holde ut;)
Bee&Alie Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 Gå til legen å få Aberella krem. A-vitaminsyre skal funke på det! Pluss at det faktisk er det eneste som fungerer på rynker
ineralb Skrevet 25. juni 2012 #9 Skrevet 25. juni 2012 hei. Noen som hvet om det er bra å begynne med forskjelligeakk for svar "kjerringråd" mot pigmentflekker,har hørt Ananas? Skal til Syden om 7 uker,vil gjerne ha det litt vekk T
anonymemammaen Skrevet 25. juni 2012 #10 Skrevet 25. juni 2012 Ville sett litt på merket md formulations, det er en fantastisk serie.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #11 Skrevet 25. juni 2012 Jeg er 42 og har hatt MYE pigmentflekker. Det eneste som funker er Obagi-serien, og det gikk fort! Etter en uke var flekkene halvparten så synlige, men man må bruke solfaktor 60 ellers kommer de tilbake igjen. Moren min på 65 bruker det samme regimet nå, og har kjempebra resultater! Anbefales virkelig!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #12 Skrevet 25. juni 2012 hei. Noen som hvet om det er bra å begynne med forskjelligeakk for svar "kjerringråd" mot pigmentflekker,har hørt Ananas? Skal til Syden om 7 uker,vil gjerne ha det litt vekk T Jeg tror ikke syden er lurt i utgangspunktet...tror du vil angre - big time! Har du normal hudfarge er det 100% sikkert at du kommer hjem enda mer flekkete dessverre. Solhatt og solkrem flere ganger om dagen er det minste du må gjøre. Helst foundation/dekkstift over flekkene også. Ananas skal visst virke, men siden jeg tar det aller sterkeste på markedet (resept hos hudlege på sykehus) og det tar laaang tid med den kremen(dager/uker før bedring), har jeg problemer med å forstå at ananas tar kortere tid og gir bedre resultat.. (Jeg prøvde for øvrig ananas og så ingen endring. Holdt bare på ei uke da) Men prøv:)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #13 Skrevet 25. juni 2012 Jeg er 42 og har hatt MYE pigmentflekker. Det eneste som funker er Obagi-serien, og det gikk fort! Etter en uke var flekkene halvparten så synlige, men man må bruke solfaktor 60 ellers kommer de tilbake igjen. Moren min på 65 bruker det samme regimet nå, og har kjempebra resultater! Anbefales virkelig! Tatt den jeg også, knallbra men med bivirkninger;) Regner med dere opplevde de:D Dyrt og man kan ikke gå på den hele året. Det hadde jeg aldri taklet.. Få deg time til legen og få henvisning til hudlege, der får du resept på EN(ja bare en..) tube Pigmanorm som er det sterkeste man kan få tak i. Den blir betraktelig billigere enn Obagi;) 250 kr. Jeg blir ikke så himla rød/irritert i huden og flassingen er betraktelig mindre. Helt til å leve med:D Minuset er at den ikke glatter ut rynkene slik Obagi gjør!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #14 Skrevet 25. juni 2012 Denne har jeg hatt supre resultater med. Billig, enkel i bruk og uten bivirkninger. Ingen legebesøk og resepter heller. Fikk flekker under graviditet for to-tre år siden, og de har vært varierende i styrke, men aldri gått helt bort. Er nå gravid igjen, og det ble virkelig tydelig og stygt. Har brukt dette morgen og kveld i to mnd nå. Halvparten er helt borte, og resten av flekkene er så lyse at ingen legger merke til dem. Påfører kremen direkte på hver flekk med qtips, nattkremen legger jeg meg bare med, daglremen smører jeg utover etter noen minutter, for å slippe å vise meg offentlig med hvite prikker i ansiktet:-) http://www.iherb.com/Reviva-Labs-Skin-Lightener-for-Day-Fade-Cream-Brown-Spot-Skin-Lightening-Night-Cream-2-Pack-1-5-oz-42-g-Each/23291
ღBellღ&gulletღ Skrevet 25. juni 2012 #15 Skrevet 25. juni 2012 Galvantic spa og Galvantic body spa http://www.facebook.com/NuLeadershipNetwork/posts/375037949193482 http://www.bella-vita.no/galvanicspa.html Du ser forskjeller. Det er morsomt. Men du må bruke apperatet. Jeg bare går mer og mer over til Nuskin sine produkter, og ja jeg er distributør og har sponsor nummer...... men jeg selger ikke aktivt, men kan gjøre det. Jeg liker ikke presse mennesker. Men det er morsom å se, er det ikke? Og dette får en rett på døra.
ineralb Skrevet 26. juni 2012 #16 Skrevet 26. juni 2012 Du som brukte "ibergh" kjøpte du bare den dagkremen og nattkremen eller noe mer?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #17 Skrevet 26. juni 2012 Du som brukte "ibergh" kjøpte du bare den dagkremen og nattkremen eller noe mer? Du mener iherb? Jeg har kun brukt dette ja, i tillegg til helt standard fuktighetskrem ved behov:-) I
ineralb Skrevet 26. juni 2012 #18 Skrevet 26. juni 2012 Takk for svar,men turen er bestilt. Er hele 4 uker!! Men heldig å har leil. i Tyrkia Men for å si det sånn så er jeg 40år:/ og har en datter på snart19,har hatt disse flekkene en stund,mem synes de er blitt verre nå.spesielt en lys litt "stor" lysere flekk over ene øyebryne!! Men har heldigvis ikke så veldig mye :/
ineralb Skrevet 26. juni 2012 #19 Skrevet 26. juni 2012 Ok men får ikke bestilt,der det står skriv inn "state" har jeg skrevet Norge,men går ikke?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #20 Skrevet 25. mai 2013 Kan man bruke iherb-produktet når man er gravid da? Anonym poster: bcf7a55128d82d8908826c8439faaf29
energibomba Skrevet 25. mai 2013 #21 Skrevet 25. mai 2013 Aberela krem den virker, men er så sterk at du flasser litt i ansiktet, billig er den også i forhånd til andre. Fås kun på resept
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #22 Skrevet 25. mai 2013 Den maskinen fra NuSkin virker ikke! Snakk om bortkasta penger, da gitt! Obagi virket som pokker! Flekkene var halvveis borte etter en uke, men man peeler og diverse mens man bruker det. Men absolutt verdt det! Solfaktor 50+, solhatt m.m. for resten av livet, ellers kommer de tilbake i rekordfart. Anonym poster: 6443a16e3403fe6fa754245043c53a7b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #23 Skrevet 25. mai 2013 Obagi clear. Mine var helt borte på 3 uker Anonym poster: bacd1dfbdc447dfa1afc0bb9c88de0ae
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #24 Skrevet 25. mai 2013 Takk for svar,men turen er bestilt. Er hele 4 uker!! Men heldig å har leil. i Tyrkia Men for å si det sånn så er jeg 40år:/ og har en datter på snart19,har hatt disse flekkene en stund,mem synes de er blitt verre nå.spesielt en lys litt "stor" lysere flekk over ene øyebryne!! Men har heldigvis ikke så veldig mye :/ Hvis du i tillegg til de mørke pigmentflekkene begynner å få flekker hvor du mister pigment og blir lysere så bør du gå til legen og sjekke om du har nok kobber. For lite kobber kan gi pigmentforandringer. Eller fungerer ananas uten tvil og det går raskt, men det avhenger selvfølgelig hvor ofte du bruker det og hvor lenge du har det på i slengen. Billigere enn alle andre alternativer Men det er viktig å bruke fersk ananas, siden enzymene i ananasen blir ødelagt om den er blitt varmebehandlet slik juice og hermetisert ananas er blitt. Jeg hadde en svær pigmentflekk i ansiktet for noen år siden + noen små rundt den store. Disse forsvant helt. Og dessuten har den aldri kommet tilbake etterpå! Nå har jeg fått noen andre pigmentflekker andre steder i ansiktet, så er i gang med ny ananasrunde og det har allerede halvert fargen. Jeg har også fått påvist kobbermangel, så hos meg er jeg mer utsatt for pigmentflekker av den grunn. Anonym poster: a266b60836c69e461d3cf14037576406
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2013 #25 Skrevet 25. mai 2013 Takk for svar,men turen er bestilt. Er hele 4 uker!! Men heldig å har leil. i Tyrkia Men for å si det sånn så er jeg 40år:/ og har en datter på snart19,har hatt disse flekkene en stund,mem synes de er blitt verre nå.spesielt en lys litt "stor" lysere flekk over ene øyebryne!! Men har heldigvis ikke så veldig mye :/ Hvis du i tillegg til de mørke pigmentflekkene begynner å få flekker hvor du mister pigment og blir lysere så bør du gå til legen og sjekke om du har nok kobber. For lite kobber kan gi pigmentforandringer. Eller fungerer ananas uten tvil og det går raskt, men det avhenger selvfølgelig hvor ofte du bruker det og hvor lenge du har det på i slengen. Billigere enn alle andre alternativer Men det er viktig å bruke fersk ananas, siden enzymene i ananasen blir ødelagt om den er blitt varmebehandlet slik juice og hermetisert ananas er blitt. Jeg hadde en svær pigmentflekk i ansiktet for noen år siden + noen små rundt den store. Disse forsvant helt. Og dessuten har den aldri kommet tilbake etterpå! Nå har jeg fått noen andre pigmentflekker andre steder i ansiktet, så er i gang med ny ananasrunde og det har allerede halvert fargen. Jeg har også fått påvist kobbermangel, så hos meg er jeg mer utsatt for pigmentflekker av den grunn. Anonym poster: a266b60836c69e461d3cf14037576406 Hvordan finner legen ut dette med kobbermangel? Jeg har slike lyse flekker i tillegg til mye pigmentflekker Jeg har lest om det og spurte legen i fjor om kobber men han visste ikke om hvordan han skulle finne det ut! ?? Fikk du tabletter? Spesiell matvare å spise? Anonym poster: d520f56ce681835d96b3f4d4b97d7720
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå