RødRev Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Småen har begynt å krabbe, og det er bare det søteste Noe vaklevoren, men besluttsom, stavrer han seg av gårde. åpner skuffer, drar ut wii-kontroller og ledninger. Har lagt sin elsk på selvangivelsen min, dessverre.. Han er i en så utrolig koselig alder nå, utrolig begeistret for storebror, elsker oppmerksomhet, og synes det er kjempegøy å lage bråk med stemmen sin og kjøkkenredskaper. Måtte bare dele med noen som skjønner
Bondejenta Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Herleg Mi har so vidt fått opp raua og vil krype. Det er såå søtt!
Leoliten Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Så koselig! Gleder meg til prinsen min begynner å krabbe. Hvor gamle er deres som nettopp har begynt?
RødRev Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2012 Min er 7,5 mnd. Han gynget et par uker på alle fire, før han fant ut hvordan armer og bein skulle stokkes Men eldstemann var 10 mnd før han krabbet med buken oppe, så det er nok store variasjoner.
Pix Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Min er snart 9 mnd og har gynget i et par uker nå.. Vi venter i spenning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå