catva Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Jeg er nå 33 uker på vei, og jenta mi hikker ikke i det hele tatt. Er dette normalt? Husker at det var mye hikking i forrige svangerskap, men aner ikke når det startet.
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Dette er veldig individuelt tror jeg, i mine 2 første sv.skap kjente jeg ikke hikking i hele tatt, men nå og i det forrige titt og ofte
to søte små Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Jeg kjente hikkingen allerede i uke 21 i dette svangerskapet og jeg ble engstelig for at jeg kjente det så tidlig;) Trodde det kunne være andre "rykninger" i babyen jeg kjente..Uff. Har lest om flere her inne som går lenge uten å kjenne hikking, så det er nok helt normalt. Du kan jo spørre på neste kontroll, så kan jordmor forklare litt om alt som er normalt:) (det synes alltid jeg er så godt)
Cofie Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har heller ikke opplevd det ! Er 27 uker.. Vet ikke om man skal forvente å oppleve det heller...hehe. Spent på hvordan det føles ut ja.
.Lillemy. Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Har ikke opplevd hikking i dette svangerskapet enda, er i uke 28. I forrige svangerskap kom det rundt uke 27.
Mamma´n til lillemor Skrevet 7. mai 2012 #6 Skrevet 7. mai 2012 Merker ikke noe til hikking i mitt første svangerskap, og har hittil ikke kjent noe i dette heller (er 38+5). Mulig jeg ikke er så observant, da, for husker at jenta hikket en del da hun var født.
Knerten<3 Skrevet 7. mai 2012 #8 Skrevet 7. mai 2012 Jeg kjente det jeg tror var hikking først for et par dager siden, har bare opplevd det den enne gangen, men er det noe man skal kjenne? Tenker på meg selv, og er ikke så ofte jeg hikker:p så har ikke tenkt at baby MÅ hikke. Men de må kanskje det? Er foresten 32+ 1
karen83 Skrevet 7. mai 2012 #10 Skrevet 7. mai 2012 Har kjent det siden uke 27 er i uke 31 nå,opptil flere ganger om dagen.
TurboJenny87 Skrevet 7. mai 2012 #12 Skrevet 7. mai 2012 Jeg kjente det jeg tror var hikking først for et par dager siden, har bare opplevd det den enne gangen, men er det noe man skal kjenne? Tenker på meg selv, og er ikke så ofte jeg hikker:p så har ikke tenkt at baby Må hikke. Men de må kanskje det? Er foresten 32+ 1 Hikking er en del av barnet sitt måte å trene opp musklene som brukes når det skal puste. Her kjente jeg hikkingen første gang i uke 28, men det oppdaget jeg helt tilfeldig ved at jeg hadde hånden på magen akkurat da. Så det kan jo hende baby hikker uten du merker det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå