Gå til innhold

Søskensete til Emmaljunga/smal søskenvogn

Anbefalte innlegg

Søskensete: Kan man feste søskensete på bagdelen til Emmaljunga mondial duo? På de norske nettsidene til Emmaljunga står det at det kan monteres på sittedel, men på f.eks. den svenske nettsiden er det bilde av sete montert på bagdel. Er det bare pga ulik sikkerhetsstandard, eller er det gjort endring i setemodellene eller noe? Noen som vet...?

Søskenvogn: Noen som vet om en søskenvogn som er enkel å slå sammen, og som blir så smal sammenslått, at den kan tas gjennom en standard ytterdør?

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei! Jeg lurer på akkurat det samme! Har du funnet ut noe mer? Hilsen Irene

Ja, det går dessverre ikke an å feste på bagdel på vanlig duovogn... :( Går jo an å bruke ståbrett eller bæremeis, men er ikke såååå praktisk når største enda er liten, eller hvis dt regner/snør ute! MEN jeg har sett at det finnes 20 år gamle universalseter som kanskje passer til vogna... hehe ;-)

• 4 uker senere...

Synes Phil and Teds søskenvogn virker veldig lite lun for et helt nyfødt barn. Spesielt født på høsten... Men smak og behag :-)

Blir uaktuelt med ståbrett med det første, da min eldste er kun 19 mnder når baby blir født......

Annonse

Synes Phil and Teds søskenvogn virker veldig lite lun for et helt nyfødt barn. Spesielt født på høsten... Men smak og behag :-)

Har du prøvd den da? Den er jo kjempe lun til babyen når største sitter i søskensete oppå,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...