Gå til innhold

Hvis fryseforsøket ikke går, hvor raskt kan me komme igang igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja de var de då:) nå e de jo teste dag i måren, har ein dag til med testing som for all forhåpning plir positiv sjøl om dagens test ble negativ:/

Annonse

Det er en tøff prosess når det står på, det er sikkert! Men når man kommer i mål, er det verdt tiden, tårer og slit! I Porsgrunn måtte jeg vente en mnd med styrt fryseforsøk, men i naturlig syklus kunne jeg komme inn neste måned dersom de hadde kapasitet. Hadde de ikke kapasitet kom jeg inn måneden etter fikk jeg beskjed om!

Jeg hadde 3 fryseforsøk på 4 mnd.. så det var ingen problem.

men da gikk vi tomme for egg og måtte søke for søskenforsøk. vi søkte i februar, fikk papirer i mars om at vi måtte ta nye blodprøver. det tok vi uka før påske. har ikke fått brev i posten ennå, men jeg ringte fredagen for å høre om alt var bra med prøvene.. de sa at vi var godkjente igjen og fikk snart et brev i posten. men de rekker ikke å få oss med før sommern. så vi skal igang i august med nytt ferskforsøk.. vi holder til på st.olav.

Så nå at du hadde skrevet fersk forsøk. Jeg gikk fra fryseforsøk til ferskforsøk før jul, og mener jeg begynte med sprayen bare et par uker (?) etter mislykket fryseforsøk- så da fikk jeg begynne rett på, og trengte ikke ha pausemåned!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...