Moni<3Live Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Søsteren min fikk sin første tann når hun var i 4 mnds alderen. Jeg begynner å tro at min datter kanskje begynner å få tenner? men er så usikker... Hun tygger på ALT, og når hun feks tygger på fingrene mine kjenner jeg at hun tar skikkelig tak og biter til, smokken roer ikke henne lengere,bare når hun får tygge på ting, hun har begynt å sikkle som en foss og gråter mye oftere enn hva hun pleier, men jeg har tenkt at det kanskje er pga kollik smerter... Noen gode råd?...der ute?
Pix Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Etter hva jeg kan huske er der veldig vanlig å sikle mye på den tiden. De blir også mer våkne og skal smake på alt!
Vimseliten Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Hos min pjokk begynte tannfrembruddet når han var 3 mnd, så det kan være tenner. Da begynte han å sikle mere, ville bite mer på biteringen, gnidde gi\ommene mot sutekluten, ville ikke alltid ta flaska (gjorde sikkert vondt å suge noen ganger), ble mere urolig på natten, bærsjet ofte osv.... Så di får bare sjekke nede i gommene på den lille. Her så vi tydelig tennene nede i tannkjøttet etter noen uker med disse plagene, og når han var 4 mnd var den første tanna brutt gjennom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå