HH72 Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Har fått enorme bein de siste ukene. Er nå 37 uker på vei m tvillinger. Ikke noe særlig hoven ellers. Blodtrykk var litt stigende på torsdag, men innenfor normalen. Urin ok. Sa jeg hadde fått hevelser i beina, men jm så ikke på det og jeg tenkte ikke på å framheve at det bare var i beina. Noe å bekymre seg for? Tenker at magen klemmer av venesystemet som går fra beina og oppover. Neste kontroll er 15/5.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Hallo..... Skulle tro det var meg som hadde skrevet det innlegget He he.... Var hos jm på torsdag, med stigende blodtrykk, men foreløpig innenfor normalen. Har mye vann i kroppen og har nå gått opp 19kg i uke 36+1. Skal også på neste kontroll 15/5 , men pga at jeg hadde sv skapsforgiftning forrige sv skap, så skal jeg inn på torsdag og bare levere urinprøve og sjekke blodtrykk på torsdag. Vet ikke så mye, men følg med på om du får: Pannehodepine Plutselig ødemer i ansikt Kvalme Jeg har noe pannehodepine i dag og synes ansiktet mitt har hovnet litt opp, så jeg kjenner meg litt skeptisk, men føler ikke akutt behov for å sjekkes i dag. Men blir det verre må jeg få sjekket det. Håper alt går bra med deg, og om du merker noen av disse "symptomene", så ikke nøl med å ringe føden!
Håpefull38 Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har ikke hatt noe særlig vann i kroppen. Bare vært litt hoven i fingrene. Jordmor kommenterte det også 26/4 at jeg ikke hadde mye vann i kroppen til å være kommet så langt. Vi glemte visst å "banke i bordet", for beina har vært gigantiske i ei uke nå. Får stort sett bare på meg joggesko. Masse merker på hele foten etter sokker. Har tenkt litt på det jeg også, for jeg har vært kvalm og i dårlig form noen dager. Onsdag skal jeg til fødselssamtale på sykehuset jeg skal føde på(går til UL/kontroll på lokalsykehuset), så tror jeg får nevne det der og se om de kan sjekke blodtrykk samtidig. Neste kontroll er hos kommunal jordmor 16/5, så synes det var litt lenge til i tilfelle det skulle være svangerskapsforgiftning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå