Mamma&skatt Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 har ofte følelsen av at noe trykker i øvre del av magen, og er steinhard. tenker om det egentlig er barnet som strekker seg ut så lang han er eller om det egentlig er kynnere? er ganske ubehagelig til tider.. er 34+2
OssTre<3 Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Livmorens og babyens vekst presser brystkassen oppover, det kan være dette du kjenner da, og hos meg så presser han stumpen sin goooodt oppover når han strekker seg, eller hva han driver på med inni der, er 37 uker på vei nå og til tider kjennes det ut som ribbeina er på vei utover og jeg må lene meg godt bakover om jeg skal puste skikkelig. Jeg kjenner mine kynnere mer nede i magen da, men vet ikke om det er det som er normalt.
Marit 27 Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Kynnere er når magen blir helt hard. En kynner er når livmora trekker seg sammen, det er faktisk den største muskelen vi har:) jeg blir helt hard øverst på magen og ute på høyre side, men dette er forskjellig fra person til person:)
Håpefull38 Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har kynnere som jeg kjenner godt i øvre del av magen samtidig som det kjennes nede i magen. Kjennes ut om jeg må forferdelig tisse. Hele magen blir steinhard og ofte "deformert".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå