Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser argumentasjonen, men for meg fører det til at jeg slutter som bruker av forumet. Jeg svarer alltid på tråder under "nick", men når jeg legger ut en tråd, pleier jeg å være anonym. Det er fordi jeg ikke ønsker å bli gjenkjent her. Må noen ganger legge ut privat info om meg selv (navn på barn, hvor vi bor i landet mht. dialekt, termin osv), og jeg vil heller ikke at de små detaljene jeg legger ut skal kunne ses i sammenheng.

Det burde vært en mulighet for å "spørre" anonymt, så kan man heller måtte stå for sine svar. Det er vel som regel i svarsammenheng at hormonene blomstrer her inne...?

Er enig med mamma mo her. Jeg også har spørsmål av og til, der det er best å være anonym. Pga at jeg må ut med private ting av og til. Da vil kanskje noen kjenne igjen nicket mitt, og da huske det til en senere annledning og vite det er meg...

Så enig med at vi burde få lov til å legge ut tråder anonymt..Men det vil kanskje bli et problem om den som startet tråden vil svare alle som har svart henne senere i tråden..?

Annonse

Gjest Antarctica

Det har jo vært prøvd før. Her i navneforum syns jeg dessverre det virker helt mot sin hensikt.

Alle er ikke like, men om noen syns Kleopatra-Jeannette er et kustygt navn, behøver man ikke begynne å grine fordi man ønsker å kalle ungene sine for det. Kanskje det tvert imot er litt OK å få ærlige reaksjoner på Cæsar Alexander Eros Vegas før ungen har blitt registrert i folkeregisteret med dette som navn?

Synes navnedebatten mister litt av poenget hvis man ikke kan få ærlige (ergo anonyme) svar. Men hvis man er ute etter å kun få klapp på skulderen og "go for it" på de navnene man kommer med, så er dette stedet da.

Mye morsommere når folk kan tørre å være ærlige på et sted som dette, i det virkelige liv er det jo vanskelig å få vite folks ærlige meninger om noe så touchy som navn!

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Synes navnedebatten mister litt av poenget hvis man ikke kan få Ærlige (ergo anonyme) svar. Men hvis man er ute etter å kun få klapp på skulderen og "go for it" på de navnene man kommer med, så er dette stedet da.

Mye morsommere når folk kan tørre å vÆre Ærlige på et sted som dette, i det virkelige liv er det jo vanskelig å få vite folks Ærlige meninger om noe så touchy som navn!

Hvis man sier det på en okei måte, så tåler vel folk et Ærlig svar? Det er jo vet folk vil ha her inne, regner jeg med? Trenger ikke slenge med kjeften selv om man er Ærlig. Si det du mener på en måte som du kan stå for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...