Lise259 Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Jeg fullammer, men når jeg prøver å pumpe så får jeg bare ut 20-30 ml av gangen, siden jeg pumper så sjeldent. Men sønnen min er 3 måneder nå, og jeg og mannen min begynner å få litt behov for barnevakt. Slik at vi kan gå på kino og slikt. Men tror dere det gjør noe å bruke mme når vi bruker barnevakt? Er jo så sjeldent og orker ikke å måtte pumpe i ett par dager for å få nok til 1 måltid. Blir så stressa av det... Hva tror dere??
Lessy Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Hei! Jeg testa det ut forrige uke. Har samme problem som deg. Pumping er håpløst for meg. Jeg hadde en del ærend jeg måtte få gjort, og orka ikke ha snuppa med, rett og slett. Har tidligere fått morsmelk på flaske, så visste at hun tok flaske med glede. Testa ut en kveld at hun fant seg i erstatning før jeg utstyrte min mor med ferdigblandet nan på kartong, og det gikk strålende! Hun var veldig fornøyd, og jeg har ikke merket,noe magevondt e.l. Men jeg ville kanskje testa ut at sønnen din liker mme før barnevakten prøvde :-) Jeg ble kjempeglad for at det fungerte, og kommer ikke til å kvi meg for å gjøre det igjen!
Gjest yrild Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Det er nok bare å prøve det ut. Det gjør ingenting, men det er jo ikke sikkert at baby tar det..? Har du prøvd å dusje før du pumper? Jeg har usigelig "gjerrige pupper" som trenger mye oppvarming før de gir melka fra seg og en varm dusj hjelper ihvertfall litt. Pump 1/12 time etter siste amming.
Lise259 Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2012 Han har fått erstatning tidligere, for jeg hadde startvansker med ammingen og han la ikke på seg. Så brukte det i en uke, uten problemer. Men sist vi prøvde flaske, nekta han. Det var med morsmelk. Han har fint tatt flaske tidligere, må vel venne han til det igjen.
miepia30 Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Få resept på syntocinon spray så går pumpinga mye lettere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå