Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei:)

Skulle gjerne begynt prøvingen på nr to, men kroppen min er ikke enig med meg, da jeg fremdeles ikke har fått tilbake mens etter fødsel (14 mnd siden). Gyn fant at alt ser bra ut:) Ingen cyster, alle hormonprøver er fine (tok blodprøver for to uker siden), normale hormonverdier etc. Han så svært lite bekymret ut, og sa at mensen kommer når livmorsslimhinnen får bygget seg opp enda mer. Den var på 6-7 mm i dag. Jeg sluttet å amme i midten av mars, og har siden den tid hatt flere runder med el slim i ca 5 dager. Kroppen prøver åpenbart. Men det har altså ikke rsultert i hverken baby eller blødning enda. Hadde el-slim for en liten stund siden, med masse slim fredag 27.april. Deretter tørket det inn. Jeg regnet ut at om denne slimbølgen (myk og åpen tapp) ga eggløsning, vil jeg ha IKM kommende lørdag ca. Men, ut fra ul-bildet i dag, ser det ikke ut som om jeg er i noen lutealfase (da vil jo slimhinna være betydelig tykkere:/). Noen som vet ca hvor lang tid det tar før livmorslimhinna bygger seg nok opp til å ha mens og kunne klare graviditet etter ammeslutt? Med en slimhinne på 6-7 mm i dag, vil jeg måtte vente i månedsvis, eller kan jeg få mensen neste mnd?

Sikkert ikke noe fasit på dette. Men ble litt forvirret.

På forhånd takk for svar /deling av lignedne erfaringer:)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...