Gå til innhold

Andre som blir lett andpusten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutselig merket at jeg blir så lett andpusten. Puster tungt når jeg går opp trappen. hehe. Har vanlig kondis fra før så dette er merkelig. Skal jo ikke ha noe og si at en er gravid, knøttet er jo bare noen millimeter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, merket det spesielt godt når jeg gikk oppover og snakket i mob samtidig. plutselig måtte jeg stoppe opp og ta igjen pusten. gikk tom for oksygen.. hehe... nå tar jeg det fint med ro. bedre å komme for sent enn aldri.. hehe.. så ingen løping og stressing for meg :)

Skrevet

Samme her, blir andpusten av å gå opp tarppa her.. og ellers alt av fysisk arbeid.. her slutter man å røyke og ender opp med å puste som en hvalross istedet :P

Skrevet

Jeg har nesten ikke hatt noen gravifitetssymptomet,men anpusten merket jeg!! Tror det har å gjøre med økt blovolum og hjertet jobber hardere og sånn..

Skrevet

Har visst noe med blodvolum å gjøre som det skrives over, økt trykk el noe i den dur. Samme her, men det skal visst avta ... :)

Skrevet

Jaaaaaaaa, og godt det er fler og at det er en årsak... begynte virkelig å lure her om dagen... pustet som en hvalross når jeg kom på toppen av trappa....makan.. trener ikke akkurat om dagen heller, men sååååå dårlig form, tenkte jeg... som sagt, godt å lese at vi er fler :)

Skrevet

Jaa! Ila uke 6 ble jeg plutselig kjempeanpusten. Og det er jeg fortsatt!

Skrevet

Vedlig god trøst og lese at vi er flere og at det har en naturlig forklaring! Begynte og lure på om hadde sååååå dårlig kondis.

Skrevet

Gubben mener jeg peser som om jeg sku ha løpt 400 m når jeg skal sove.. Føler meg ganske ubrukelig når det er supertungt å bære med meg støvsugeren opp trappa :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...