Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattera mi har så og si aldri grått de første 6 mnd av livet sitt. Men nå hylskriker hun på natta. Vi legger henne mellom 20:00-21:00 i sin egen seng uten store problemer. Dett har vi gjort i 3 uker uten problemer, før samsov vi alle tre i samme seng. denn euka har alt endret seg. Hun sover først 2 timer før hun våkner og hylskriker første gang. etter det våknet hun med denne hylskrikingen hver halvtime natta igjennom. Jeg prøver å roe henne med å ta henne opp. Men hun roer seg ikke uten puppen (bare koser). Så fort jeg prøver å legge henne ned igjen så hylskriker hun. Er jeg heldig å får henne tilå sove, så er det uansett "på an igjen" etter 30 minutter. hun skriker med øynene igjen og hun letter litt på skrikingen akuratt når jeg tar i henne for å løfte henne opp. Men klarer ikke helt å se om hun er våken eller ei.

Hva kan det være?

Jeg tenkte at kanskje det var smaksprøvene vi holde på med? i 4 dager har hun fått en barneskje med grønnsakspure til lunjs i 12 tiden. Det er eneste forandring vi har hatt i det siste. Men på dagen sover hun godt og skriker aldri.

Noen som har noen ideer? Seperasjonsangs? mareritt eller at hun drømmer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der beskrev du sønnen min :P Bortsett fra at han sover 4-5 timer etter han har skreket første gangen (2 timer etter legging) Han er 5,5mnd. Jeg tenkte først det kanskje var mareritt men har gått over til å tro at det er tenner. Pleier å smøre på dentinox på tannkjøttet nede, det og smokk roer han. Evt litt kos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...