Gå til innhold

Bakteriell vaginose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet om det kan føre tl for tidlig fødsel? har hørt noe om dette ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at det kan føre til tidlig fødsel.

Jeg er sikker på at jeg har det nå,så håper det ikke stemmer!!

Skrevet

Jeg har tatt behandling to ganger, men det kommer jo alltid tilbake. Så nå "gidder" jeg ikke en gang til. Første gangen var det skikkelig ille. Æsj, for en lukt.

Men som jeg har forstått "skal" du behandles om du er skikkelig plaget, eller om du har hatt senabort eller prematur fødsel forrige gang. Om du fødte til normal tid forrige gang, skal ikke bv ha noe spesiell innvirkning. Det kan hende at jeg tar feil, men det er sånn jeg har oppfattet det ihvertfall =)

Skrevet

Prøv RepHresh på apoteket. kan brukes forebyggende om du blir stadig plaget. inneholder ikke legemiddel, kun stoffer som regulerer pH tilbake til normalen. nok å ta hver 3.kveld. verdt å prøve. kan tas over lengre tid. bør også prate med legen om det slik at de kan ta prøver underveis slik at du er BV fri når det nærmer seg fødselstid.

Det kan også være et tips for partner(han) at han ikke får utløsning inni deg da det er nok til å få pH å gå bananas hos enkelte kvinner ;-) og dermed skaper BV.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...