Millerine Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Huff, tredje runde nå bare i år. Kommer aldri ut av denne sykeboblen føler jeg og daegne blir så vanskelig. Det blir også ekstra bekymring for babyen i magen; har hun det bra når ikke jeg har det bra og bare hoster hele tiden?? Føler meg bare så i dårlig form. Lengter så ut og opp...... Nå vil jeg ut i verden snart!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 (endret) Jepp, jeg får alt alle har rundt meg, har skikkelig dårlig immunforsvar denne gangen. Hadde ikke det sist gang og er sjeldent syk til vanlig. Det er bare å holde ut, regner med det gir seg når tuppa er ute. Er oppe å ute likevel jeg da, kan jo ikke stenge meg inne av den grunn. Barnet blir ikke påvirket av at du er syk... Endret 7. mai 2012 av FinesteGutt08+Julijente12
Mamma´n til lillemor Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Jeg hadde det sånn i vinter. Fikk forkjølelser, omgangssyker og bihulebetennelse. Hadde flere runder og det ene fulgte det andre. Jeg har vanligvis et godt immunforsvar og pleier sjeldent å være syk. Bt ble litt høyt og jeg ble sykemeldt 40 % de siste 7 ukene før permisjon. Det hjelp veldig! Jeg trappet ned og har ikke blitt småsyk siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå