Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Jeg er så frustrert, fordi jeg aner ikke hvilken vogn vi skal velge! Vi hadde en brukt Emmaljunga Nordic til 1.mann. Hatet at den fordi den var så tung og ikke hadde svingbare forhjul. Vi tok vare på harbagen, men kastet vognen pga den gikk i stykker. Jeg trenger en vogn med svingbare hjul, med god plass i bagdelen (får julibarn), og som det er plass til en bag som man kan bære helt opp i 4.etasje når babyen har sovnet og ikke skal vekkes. Jeg synes Esaywalker vognene ser flotte og solide ut, men heller litt mot å kjøpe Emmaljunga Nitro City i svart siden vi allerede har en hardbag i svart/lyserosa som vi kan legge oppi. Men Emmaljungavogner ser så slappe ut, og jeg er skeptisk til hvordan de svingbare hjulene foran fungerer på vinterføre. Der har jeg mere tiltro til hjulene til Qtro eller Sky, men er det plass til en softbag i bagene til disse vognene, noen som vet?
ticalinda Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Tfk har en av de største hardbagene. Jeg hadde selv den vogna til førstemann, og var veldig fornøyd:) Jeg er sikker på at det går en softbag oppi den hardbagen! Ellers har jeg hatt Easy Walker Duo etter at nr to kom, og er veldig fornøyd med det merket. Tror du kan legge en softbag i den enkeltvogna, men du må spørre i butikken, hvordan du fester den, slik at den ligger trygt. Carena har en anvendelig softbag vet jeg. Lykke til med valget!
magedans Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Jeg kjenner ikke de vogntypene du nevner, men vi valgte Bugaboo nettopp pga trappebæring og generell plassmangel. Bagen har en god bærebøyle og både bag og vogn er lette. Fungerer greit på vinterføre, men anbefaler vinterhjul hvis dere får mye løs snø....
AdrenaLine Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Bugaboo som nevnt over her. Stor bag, letteste vogna du får og har svingbare forhjul. En venninne som bor i 4. uten heis kjøpte den og var kjempefornøyd hele vognperioden.
Briskeby Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har kjøpt Bugaboo! 3.etg uten heis og termin om 1,5 uke,så håper det viser seg å være et lurt valg!. Kommer til å bli veldig sprek av all denne bæringen i alle fall;-)
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 7. mai 2012 #6 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har både bugaboo og emmaljunga nitro city, å er kjempefornøyd med begge vognene. bugaboo har større bag, men mindre sportsdel enn emmaljunga. liker veldig godt city bagen til emmaljunga i starten, da jeg suns bugaboo sin er littt åpen... Ta deg en tur i butikken å se å prøv, du blir nok fornøyd uansett hva du velger, fordeler og ulemper med alle vogner. men tilslutt på jeg si at jeg holder en knapp på emmaljunga, både pga kvalitet å utseende:)
Dine* Skrevet 7. mai 2012 #7 Skrevet 7. mai 2012 Vi bor i 3.etg uten heis, og da var valget veldig enkelt; bugaboo!! Dette er vel den letteste vogna når man skal bære opp og ned daglig, i tillegg svingbare forhjul, stor bag OG man kan ha sportsdelen begge veier dette med sportsdelen gjorde at den var mer aktuell enn easywalker qtro.
RookieBlue Skrevet 7. mai 2012 #8 Skrevet 7. mai 2012 Vi bor i 4.etg uten heis, og valgte Emmaljunga City Cross. Den er kanskje litt "stiv," men den er veldig lett å løfte på, og tar relativt liten plass i bil (i den grad en barnevogn kan sies å ta liten plass...hehe).... Vi har i tillegg kjøpt bæreslynge (senere blir det bæremeis), og tenker å slippe unna å drasse vogna med oss opp og ned trappene. Tanken er å bære henne i slynga, også la vogna stå i gangen nede. Da har man jo hendene fri til en bærepose eller to med mat også...
Scarlette Skrevet 7. mai 2012 #9 Skrevet 7. mai 2012 3etg her, jeg tok hjuldelen ned i bod og bag med opp. Vi hadde TFK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå