Åse❣ Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Vet virkelig ikke hva jeg kan gjøre for å unngå håpløse legginger og ræva netter. Er en kamp hver bidige dag. Kan noen av dere flinke damene kanskje se hvorfor han er sånn så vi lettere kan forstå ting... kanskje... ? Verdt et forsøk i hvertfall. På forhånd takk Han 110811 Mor 021186 Far 170685
**Bellasnella** Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Jeg får ikke inn noe annet enn at han er en baby og sover dårlig med hyppige oppvåkninger. Men jeg kan prøve å gi deg noen råd fra en mor til en annen. Ha faste rutiner hver eneste kveld til samme tidspunkt. Trygge og gode rutiner gir trygge og gode barn. Jeg veit det er tøft når det står på. Begge mine har våknet for mat hver 2-3 time hele det første leveåret. Begge våkner fortsatt ofte om nettene og de er 3 og 1,5. Det blir dog bedre etterhvert! Hold ut og finn en god rutine som passer dere. God klem <3
Åse❣ Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2012 Takk for svar. Vi har forsøkt alt føler jeg og faste rutiner har vi hatt siden han bare var noen få uker gammel får håper det bedrer seg snart, i hvertfall innsovningen, natten er jeg så vandt med så det går i og for seg
FruMarthinsen Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Jeg hadde sovepose til min unge, kjøpes på HM. Badet han og ga han full kropps massasje..så ga jeg kvelds mat.. Ofte velling. Prøv og flytt senga et annet sted..! Prøv det i minst fem dager i strekk.. Jeg la han ned og la han ned til han ga seg.. Var rolig inni meg hele tiden for det er så viktig, får barn føler mere enn voksne. Om han våknet på natta la jeg han bare rolig ned, funket ikke det trøstet jeg han til han roet seg og prøvde igjen. Det tar som regel 3 til 5 dager og få inn en rutine på barn. Så da er det viktig og holde ut de fem dagene og gjøre det samme om og om igjen. Sier ikke at dette funker på alle, bare det som funket for oss.. Så ta det som du føler er rett Men prøv uansett og flytt senga..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå