Gå til innhold

hvordan er deres mann under gr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurte på om deres mann er flink te å hjelpe til?hvordane er det med sex livet?her mæ mei,er de heilt stopp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med hjelpe til? Synes det er helt naturlig at mannen tar sin del av jobben hjemme, ikke minst når man kanskje ikke er helt på topp formmessig, og har heldigvis en mann som er enig. Normalt sett er det jeg som gjør mesteparten av klesvask og matlaging, men sånn som det er nå gjør han mesteparten av matlagingen da kvalmen min setter en stopper for lysten til å være på kjøkkenet mer enn nødvendig...

Og når det gjelder sexliv synes han heldigvis at jeg er herlig med gravidmage, så det er faktisk bedre enn vanlig, men det kan kanskje være en idé å snakke om det? Menge menn synes vel at det er litt skremmende og nytt at det plutselig er liv i magen...

Skrevet

Er gravid med nr. 4. Grunnen til at jeg ønsker nr. 4 er at vi er to om alt i huset. Han både lager middag og vasker klær. Samt tar seg godt av de 3 vi har. Når jeg er gravid lytter han på hvordan formen min er. De dagene jeg sprudler av energi legger han seg litt bakpå, trener og gjør det han ønsker. De dagene energien er brukt på jobb yter han mye mere...

Sex livet er som alltid, bra ;-)))

Skrevet

Ang sexlivet, så er vi vel begge ganske avvent med det for tiden ;) Men vi vet begge to at dette kommer seg igjen og vi snakker om det.

Sånn generelt er ikke mannen min kjempeflink til husarbeid, det må mases litt. Men denne gangen har jeg vært utrolig dårlig, så han har virkelig vist seg fra en ny side! Og guttungen er han bare super med - men det har han vært hele veien, selv om vi har en mammadalt.

Skrevet

Han er som vanlig, men litt ekstra hensynsfull de dagene jeg har ekstra vondt i ryggen. Da tar han gutten vi har fra før litt mer enn meg, men ellers så gjør han ting i huset og gjør ting her og der. : )

Sex? Hva er det? :P Her går det sin vante gang, men orket ikke så mye i 1tri, men har mer energi nå i 2.tri..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...