Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 har i det siste hatt mye tynnflytende blank eller hvit utflod...det er vell ikke fostervann?? uke 15 noen flere som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Har hatt tidvis mye blank/hvit utflod jeg også, og har fått beskjed fra gyn om at dette er både normalt og sunt, så tror ikke du skal bekymre deg med mindre det lukter vondt av utfloden..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Har hatt tidvis mye blank/hvit utflod jeg også, og har fått beskjed fra gyn om at dette er både normalt og sunt, så tror ikke du skal bekymre deg med mindre det lukter vondt av utfloden.. like tynnflytende som vann??
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Ikke langt unna iallefall, men kanskje ikke helt vannkonsistens. Kan være en idè å ta en liten telefon til jordmor bare for å være på den sikre siden?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 det er ikke de store mengdene, den veksler mellom hvit og blank..har en del svie også men lukter ikke vondt...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 svir i hele systemet haha:/..jo jeg har vært hos legen å fått antibiotika pga forhøyet crp osv..men trodde ikke man fikk slik utflod pga uvi??
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #8 Skrevet 6. mai 2012 Utflod kan variere både i mengde og konsistens gjennom hele svangerskapet, etter hva jeg har forstått, og jeg har til nå vært gjennom the whole shebang, blod i utflod flere ganger (førte til panikk og legebesøk, men alt var i den skjønneste orden.), gul, blank, hvit, lite, mye. Og selvsagt er man jo en nervebunt og følger med med argusøyne. Men dersom det er av en slik mengde at du føler deg usikker ville jeg tatt en tur til legen, ingenting er verre enn å gå og bekymre seg, og jeg går heller en tur for mye til legen akkurat disse månedene enn en for lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå