Gå til innhold

Det som er kjedelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

med å bytte over til 3 trimester, er at man fra å være kommet lengst på vei, hopper rett inn i : jeg har født, er dette rier, slimproppen har gått innlegg, mens man selv er såååååååå langt unna fødsel ( 10 uker faktisk!) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, så bra jeg ikke er alene om å tenke det. I morgen er jeg 30 uker på vei og kjenner meg ikke igjen i noen av innleggene her. Hvordan er formen din?

Skrevet

Det er helt sant :( Tror nok alle føler på akkurat det når de hopper over her.

Men det er en noen gode ting med nettopp det.

-For det første så viser det hvor langt du egentlig er kommet, det nærmer seg kraftig fødsel og møte med den lille.

-For det andre så kan det hjelpe med å klargjør deg for den kommende fødsel ved å lese innlegg om fødsel og slimpropper og diverse...

Da jeg første kom inn hit, leste jeg for det meste innlegg som angikk meg og mitt svagerskap, men det gikk gradvis over til å lese "fødselsforberedende" innlegg.

Skrevet

Bra poeng, jeg har nok tittet innom innlegg både om slimpropper, kynnere og maserier. Det føles nok litt overveldende å lese om fødsel enda, men blir bra å kunne forberede seg ettersom ukene går :)

Gjest Prinsesse x 2
Skrevet

Kjenner meg igjen ja:)

Men det betyr jo bare at vi er veldig nære mål, selv om vi har noen uker igjen. Synes egentlig det er litt skummelt å se alle disse innleggene. Kjenner jeg ikke er heeelt klar enda, Hehe. Har selv 6 uker igjen.

Tenkte her om dagen at det er jo mye mer artig å lese disse innleggene enn når vi var i 1.tri. For der kunne man fort bli deppa av innleggene om abort! Da er det deilig å heller kunne lese om at fødsler er igang og fødselshistorier:)

Skrevet

Da er vi omtrent like langt mamma Elisabeth :)

Men Guri, det går fort nok. Snart bare 9 uker igjen. 6 (!) uker til permisjon ( herregud, føler meg ikke SÅ gravid ennå), så tiden flyr.

Har vært kjempeheldig med formen, trener ennå 2-3 ggr i uken, bodypump og step. Merker lite og ingenting til bekkenløsning. Ingen leggkramper, veldig lite halsbrann, og ja, generelt god form.

Magen er ikke stor og ennå ikke altfor plagsom. Sover eneste litt dårlig om natten, så kan absolutt ikke klage :)

Skrevet

Så flink du har vært til å fortsette treningen, jeg hadde vært så slapp før jeg ble gravid og var nok litt overnervøs frem til uke 13 på grunn av blødninger. Men, turer går jeg da, og litt yoga blir det også :) man får det jo så mye bedre med seg selv når man trener, så det er kanskje derfor du er i så god form. Her var det mye leggkramper hver natt helt til jeg begynte å sove med bena opp på en pute, da ble det borte. Bekkenet blir ømt og sårt etter mye aktivitet, men bare jeg gjør alt litt saktere enn vanlig går det fint :)

Det er veldig mye koseligere lesning her ja, ikke så mye skremmende om aborter osv, mye mer oppløftende å lese om fødsler, selv om det virker skummelt til tider det også ;) heldigvis har jeg en kjempeflink jordmor på ABC-klinikken som har forklart meg veldig tydelig og beroligende om fødselen, så tar det ganske med ro enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...