Gå til innhold

jeg tror ikke han savner meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjæresten er på jobbtur i to uker, og kommer hjem nå på mandag. men det virker ikke som han savner meg. for han sender nattamelding, eller ringer en kort tlf samtale på kvelden. men resten av dagene hører jeg ingen ting, og det virker ikke ut som han savner meg. han sier at han gjør det noen ganger, om jeg sier det først.

er det et veldig dårlig tegn?

Skrevet

Tror det med å ringe/sende sms hele tiden er en jente-greie. Gubben min er sånn han også, men føler ikke at han er mindre glad i meg av den grunn. Han har bare ikke noe behov for å snakke med meg hele tiden når han er på tur og det er forsåvidt helt greit

Skrevet

Tror det med å ringe/sende sms hele tiden er en jente-greie. Gubben min er sånn han også, men føler ikke at han er mindre glad i meg av den grunn. Han har bare ikke noe behov for å snakke med meg hele tiden når han er på tur og det er forsåvidt helt greit

betyr det at jenter føler mer?

det er jo veldig ulogisk å savne noen uten å ta kontakt med dem, eller si det, eller utrykke det.

jeg gruer meg nesten til han kommer hjem. for om han ikke utrykker noen glede for å se meg, så vet jeg ikke om jeg orker dette forholdet

Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen?

Tror ikke du bør basere grunnlag på at han ikke sender mld hele tiden som grunn til å gjøre det slutt..

Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen?

Tror ikke du bør basere grunnlag på at han ikke sender mld hele tiden som grunn til å gjøre det slutt..

nei da, jeg kommer ikke til å gjøre det slutt med han. men det er litt slitsomt, for jeg føler at jeg liker han så mye bedre en han liker meg. men det føler man kanskje alltid når man liker noen veldig godt.

alt blir sikkert bra når jeg ser han, det bare føles litt ødeleggende at det ikke virker som han savner meg.

vi har ikke vært sammen så lenge. så det er sikkert litt usikkerhet fra min side også.

noen ganger vurderer jeg å ikke svare, bare fordi det kanskje gjør litt vondt. men jeg svarer jo, for jeg forstår at det er den idiotiske siden av meg som tenker sånn.

Skrevet

Jeg er som mannen din jeg. Ringer kanskje hjem annenhver dag for å pludre med ungen og kanskje veksle noen ord med mannen, men ellers går det i en nattamelding og en godmorgenmelding til mannen pr dag, ikke mer.

Har ingenting med at jeg ikke savner ham å gjøre, det ligger bare ikke for meg å sende ørten kosemosemeldinger hver dag og ringe tusenogførti ganger. Liker best å snakke med han ansikt til ansikt.

Skrevet

Jeg er som mannen din jeg. Ringer kanskje hjem annenhver dag for å pludre med ungen og kanskje veksle noen ord med mannen, men ellers går det i en nattamelding og en godmorgenmelding til mannen pr dag, ikke mer.

Har ingenting med at jeg ikke savner ham å gjøre, det ligger bare ikke for meg å sende ørten kosemosemeldinger hver dag og ringe tusenogførti ganger. Liker best å snakke med han ansikt til ansikt.

hehe... ja jeg forstår det egentlig. for jeg liker jo best å snakke med han ansikt til ansikt jeg også. og det er jo ikke så mye å skrive eller si hele tiden. det er nok mest meg som er litt barnslig. og som håper at han skal lengte så imari. det hadde vært så fint... hehe

Skrevet

Men tenk om han virkelig er glad for å se deg, men bare er sliten når han kommer hjem at han på en måte ikke klare å uttrykke det? Selv om han er på tur så kan det være slitsom nok. Ikke ta sorgen på forskudd.

Skrevet

Men tenk om han virkelig er glad for å se deg, men bare er sliten når han kommer hjem at han på en måte ikke klare å uttrykke det? Selv om han er på tur så kan det være slitsom nok. Ikke ta sorgen på forskudd.

Skrevet

Skrevet

Skrevet

ja, jeg skal prøve å tenke på det. og jeg tror ikke at han kommer hjem og bare går å legger seg altså. jeg tror han kommer til å være glad for å se meg. jeg bare blir litt sånn teit siden jeg føler at han vet veldig godt hvor han har meg, mens jeg ikke vet helt hvor jeg har han. fordi jeg sier og gjør så mange flere ting.

Skrevet

Han høres ut som en typisk mann spør du meg... Min samboer er også sånn. Menn er enkle vesner, de uttrykker seg gjerne veldig kort og konsist..

Jeg sender heller ikke et flust av meldinger eller ringer flere ganger om dagen når jeg er borte... Sender nattamelding, og ringer stort sett hvis jeg lurer på noe, eller savnet blir for stort. Men på en uke, blir ikke savnet så stort når man er vant til å være borte fra hverandre...

Skrevet

Hva med å prøve å dempe litt en periode med kosemeldinger og bekreftelser fra deg til ham? Ikke for å straffe han mener jeg, bare for å gi han litt rom til å ta initiativet selv. Kanskje han vil overraske deg?

Skrevet

Hva med å prøve å dempe litt en periode med kosemeldinger og bekreftelser fra deg til ham? Ikke for å straffe han mener jeg, bare for å gi han litt rom til å ta initiativet selv. Kanskje han vil overraske deg?

ja, jeg har sakt det til meg selv så mange ganger, men så får jeg det ikke helt til.. hehe... men er "bedre" på det nå en før da. så det kommer seg :):P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...