Lillespiren<3 Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Liker easey grow bedre. Den kan vaskes i maskin og glidelås på midten:)
QueenM Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Stemmer for Easygrow her også, bare elsker den posen :-) hørt at Voksi bruker farlige stoffer i sine også pga noe flammegreier, så det legger jeg vertfall ikke veslesnupp i!!
Gjest peacock Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Vi har en odenwalder lammy xl - dunpose med lammeskinn i bunn. Kjempebra! Aldri hatt en kald baby når han har ligget i den (septemberbarn), og aldri blitt for varm heller :-)
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Bruker Voksi Urban! Den er super! Den har kommet supert ut på tester, og inneholder så klrt ingen farlige stoffer Blir litt kaldt med glidelåsen foran har jeg hørt flere har sagt, da treffer jo glidelåsen poden og glidelåsen er ofte kald og det trekker litt. Fikk min i fjor i November og den er helt super, kan bruker så lenge og lett å rengjøre, kan vaske begge deler i maskin, ene delen med saueskinnsvask og andre delen på vanlig vask.
LykkeligMamma2010 Skrevet 12. mai 2012 #6 Skrevet 12. mai 2012 Vi har "ticket to heaven" pose til vesla vår, og er superfornøyd I vinter har hun ligget i den og sovet på dagtid kun iført bomullsbody + strømpebukse og en tynn ulldress fra polarn O`pyret på de kaldeste dagene, og hun har alltid vært god og varm når jeg har tatt henne inn igjen. Det er glidelås på midten, lett å vaske i maskin, lett å holde ren dersom unden søler (bare å tørke vekk søl med en fuktig klut/ våtserviett). Jeg reiste og så på de forskjellige posene og tok et valg utifra hvilke pose jeg likte best. Jeg syntes voksi posene virket så store og klumpete, og easy grow syntes jeg virket for tykk (vesla mi er veldig varm av seg). Ticket to heaven posen har fungert fin sent på høste, vinter og tidlig vår Lykke til med valg av pose, tror du må gå etter magefølelsen og hvilke pose som føles rett for deg
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 Stemmer for easy grow jeg også :-) Super god pose :-)
Blt Skrevet 18. mai 2012 #8 Skrevet 18. mai 2012 Jeg har også voksi urban, den er god og varm og sånn sett er jeg fornøyd, men glidelåsen har en tendens til å hoppe ut av sporet, vet ikke om det gjelder alle, eller bare vår, men det er litt irriterende å bruke tid på å få den inn i sporet igjen. Men siden den har en ekstra del, kan den brukes lenge, helt til 4års alder, og det er jo en fordel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå