Gå til innhold

Husmaling på klær - mulig å få bort??

Anbefalte innlegg

Eldste jenta har vært hos naboen og lekt, og der driver de og maler huset. Hun har klart å stille seg inntil husveggen, og dermed fått maling på både den nye buksa og den nye jakka. Skikkelig festlig! Er det noen som helst mulighet til å få det bort?? *oppgitt*

Fortsetter under...

Biotex. Det fjerner det meste. Legg plagget i bløt over natten og vask det som vanlig i maskin etter det. Evt. kan du prøve med Zalo rett på flekken før du slenger plagget i vaskemaskinen og vasker som vanlig med vaskemiddel.

Er malinga tørr kan du nok bare glemme det, dessverre..... Kan evt prøve å plukke det av, og håpe fargen ikke har trekt inn. Har den det, kan du jo evt kjøpe tekstilfarger, og farge det i en mørkere farge?

Må nok bruke Whitesprit, men da stinker det av klea i laaang tid, sjøl etter uttallige vask. Har prøvd sjøl. Var jo et greit råd med å sku farge. Men ellers går det jo å sette på en søt lapp over flekkene? Om de ikke er for store...?

Annonse

• 1 år senere...
  • 5 år senere...

Hei, jeg har malt et hus i går og fikk maling på favoritt t-skjorta mi.... 😥 😭 

Er d mulig å få d vekk? Har lagt den i zalo og YES. Men den har ikke noe forskjell. Hva skal jeg gjøre??????? 

Hei, jeg har malt et hus i går og fikk maling på favoritt t-skjorta mi.... 😥 😭 

Er d mulig å få d vekk? Har lagt den i zalo og YES. Men den har ikke noe forskjell. Hva skal jeg gjøre??????? 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...