Liinis Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Jeg har store planer om å kjøpe meg et speilreflekskamera i nærmeste fremtid, men er veldig usikker på hvilket jeg skal velge. Vill ha godt kamera med instillinger for det meste, som i tillegg er enkelt å bruke for en nybegynner. Er det noen som har et kamera de vill anbefale? takk på forhånd :-)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Hei Eg har ikkje peil på kamera sjølv, men har nett kjøpt meg eit. Ei venninne som er veldig flink til å ta bilete sa at med Nikon eller Canon er ein stort sett safe. Eg endte med eit Nikon kamera, veldig nøgd! Tek gode bilete og er ikkje veldig komplisert. Lykke til med valet
Lisse_01 Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Anbefaler Canon. Jobbet flere år i fotobutikk.mer litt utradert nå siden jeg harskiftet karrærevei. Men ville selv kjøpt Canon 550D, eller Evt om det har komme ut en ny utgave av den
manon Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Vi har valgt et hybridkamera, som har liknende bildekvalitet som speilrefleks, men som er mindre. Derfor lettere å ta med rundt.Vi tenkte at et stort speilreflekskamera lett vil bli liggende igjen hjemme. Vi endte opp med Panasonic Lumix GX1. Har tatt en del bilder nå, både med selvvalgte innstillinger og den fantastiske "dummy" knappen (som gjør alle innstillinger selv). Vi er kjempe fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå