Gå til innhold

noen som jobber i nav forvaltning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet at nav lokalt i oslo og omegn har ca 120 søker pr stilling. men jeg har søkt på noen der også har jeg søkt på jobb i forvaltningen.

men jeg har bare erfaring fra nav lokalt, og ikke mye.

vet dere noe om det er vanskeligere eller lettere å få jobb i forvaltning eller i nav lokalt?

jeg leste et sted at det var mye mer overtid i forvaltningen og at den var betalt. er det din erfaring også?

Fortsetter under...

Skrevet

Ang. overtid og lønn kommer jo an på hva slags stilling du søker ?

Jeg jobbet i sentralarkivene ( ble overflødig pga alt arkiv digitaliseres), og hadde kontakt med div saksbehandlere - mitt inntrykk er at de aller fleste jobbet kun dagtid, uten særlig overtid - men dersom det var hektisk og mye å gjøre, vet jeg at enkelte jobbet litt lørdager etc, men ingenting var pålagt så vidt jeg vet.

Og ja, det er veldig mange søkere pr. stilling...

Lykke til!

Skrevet

Ang. overtid og lønn kommer jo an på hva slags stilling du søker ?

Jeg jobbet i sentralarkivene ( ble overflødig pga alt arkiv digitaliseres), og hadde kontakt med div saksbehandlere - mitt inntrykk er at de aller fleste jobbet kun dagtid, uten særlig overtid - men dersom det var hektisk og mye å gjøre, vet jeg at enkelte jobbet litt lørdager etc, men ingenting var pålagt så vidt jeg vet.

Og ja, det er veldig mange søkere pr. stilling...

Lykke til!

takk takk. jeg er ikke noe god på å vente... hehe. men det er jo bare å smøre seg med tolmodighet :)

Skrevet

Jeg jobber i NAV Forvaltning. Siste stillingen som var utlyst hos oss var det 80 søkere til. Til sammenligning pleier det å være mellom 20-40 på lokalkontorene her i området (dette vet jeg siden jeg er tillitsvalgt og deltar i ansettelseprosesser).

Lønnen er vel stort sett den samme som på NAV lokal, men i forvaltningen er det jo bare statlige ansatte, og de tjener jo jevnt over bedre enn kommunale ( på lokalkontorene er det ca femti/femti).

Vi kan som regel jobbe en del overtid, det kan man sjelden på lokalkontorene, så man har mulighet til å tjene litt ekstra på denne måten.

Lykke til!

Skrevet

Jeg jobber i NAV Forvaltning. Siste stillingen som var utlyst hos oss var det 80 søkere til. Til sammenligning pleier det å være mellom 20-40 på lokalkontorene her i området (dette vet jeg siden jeg er tillitsvalgt og deltar i ansettelseprosesser).

Lønnen er vel stort sett den samme som på NAV lokal, men i forvaltningen er det jo bare statlige ansatte, og de tjener jo jevnt over bedre enn kommunale ( på lokalkontorene er det ca femti/femti).

Vi kan som regel jobbe en del overtid, det kan man sjelden på lokalkontorene, så man har mulighet til å tjene litt ekstra på denne måten.

Lykke til!

takk for fint svar :) lønnen er ikke så viktig egentlig, men det er jo litt fint og kunne jobbe med betalt overtid. det er jo et stort pluss som jeg ikke er vant til.

om nav forvaltning er så mye mer populær en nav lokalt, så har jeg veldig små sjangser. får bare krysse fingrene og håpe på at det går i orden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...