jentelykke + guttelykke Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Vannet gikk 17.30. Var inne til sjekk etterhvert, hadde noen smårier, og de ville ikke sjekke åpning pga infeksjonsfare. Dro hjem igjen i 20.30 tiden. Riene ble mer og mer jevne og lengre. Det gjorde veldig vondt etterhvert, ringte føden og fikk komme inn. Vi dro hjemmefra 23.30 og vi kom inn til undersøkelsesrommet kl 24. Da hadde jeg 9 cm åpning!! To min etter startet pressriene. Det var intenst og veldig overrraskende at det gikk så fort! Jeg følte at jeg mistet kontrollen, kroppen levde sitt eget liv. Kl. 00.30 4. mai, uten noen form for smertestillende, kom vår lille prins til verden. Han veide 3500g, 50 cm lang og 34 cm rundt hodet. Jeg er tobarnsmor, men forrige fødsel var planlagt keisersnitt pga leie. Denne fødselen går derfor som førstegangsfødsel. Må si jeg er overrasket over hvor raskt det gikk! Det ble en del sting, får mye smertestillende, er spent på resultatet nedentil..huff! Lykke til alle dere andre som venter!!
OssTre<3 Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Gratulera så masse Kjekt og høre at det gikk så fint
Mamma til to guttegull Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Gratulerer! Håper ikke du får problemer av revninga, men at du kan nyte barseltiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå