OssTre<3 Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 I dag har jeg kjent at det stikker, på en måte, i underlivet hver gang før babyen beveger seg i magen. Vet han ligger med hode ganske langt nedi bekkene da. Det gjør til tider ganske vondt dette :/ Normalt?
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 samme her, må nesten knipe igjen, hehe Kjent det i hele natt, og det er til tider ganske ubehagelig ja. Termin i juni, så håper ikke det skjer noe ennå, selv om det kan kjennes sånn ut...
klarforèn Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Kopierer inn svaret jeg skrev i liknende tråd for et par dager siden: Min jordmor sa at dette kom litt tidlig ut i fra hva andre hadde fortalt (hos meg begynte det rundt uke 28-29) men at det ikke var noe å bekymre seg over. Hun sa derimot at det kunne være greit å være litt ekstra oppmerksom på kroppens signaler fremover ettersom jeg også har hatt mye kynnere fra uke 16. Men fikk ingen følelse av at dette var noe stress, barnet ligger ned men er ikke festet og jordmor sjekket ikke noe mer enn vanlig. Hun sa de ikke visste hva disse stikkene var men at en teori var modningsprosessen. Det betød allikevel ikke at jeg skal vente pjokkens ankomsten nærmeste framtid av den grunn...
Leirha Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Jada,maaaaasse stikninger.Kjennes nesten ut som om noen står og stikker nedi der med en strikkepinne til tider. Det er helt normalt Håde ligger langt nede, og jeg kjenner stikningene hver gang han beveger på hodet.Vondt, jaja, men sånn er det. Varer bare fram til fødselen, heldigvis ))
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Jeg har noenganger fått slike "stikk" når jeg skal tørke meg nedentil etter dobesøk (rødme) Kjennes ut som et lyn oppover "fødselskanalen".. Er det det dere mener?
OssTre<3 Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2012 Det plager meg overhode ikke, bare veldig nyskjerrig på hva det kan være Er så spennende dette! #5 Ja, det kjennes slik ut, men mine kommer uansett om jeg er på do eller ikke, og jeg kjenner de mer nedover.. Kan jo være at det bare er babyen som beveger på hode og da kjenner man det slik? Ikke vet jeg. Men utifra det alle skriver så trenger jeg ikke "bekymre" meg for en fødsel med det samme;) (Har en samboer som ikke kommer hjem før om 2 uker)
Hilde35 Skrevet 7. mai 2012 #7 Skrevet 7. mai 2012 Tror hodet til den lille treffer noen nerver. Hos meg har hodet festet seg og jeg kjenner stikkinger nesten hver gang jeg beveger meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå