nette.ra Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 prøvde nettopp ut angelsound hjemme for første gang, men jeg fant ingen hjertelyd. fant bare min egen :S er snart 23 uker på vei. Hvor skal jeg lete? prøvde over hele magen, men ingenting.. Har morkaka foran, kanskje det har noe å si? Jodmor finner hjertelyd med en gang.. Håper noen kan hjelpe. Ble litt bekymret nå
Lisse_01 Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Aldri prøvd, men ikke bekymre deg. Jeg er negative til de apparatene der, for ikke like lett å inne hjertelyden selv alltid, selv om alt er i den skjønneste orden.
Darwina Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Har du prøvd med gel lignende krem/gel før du prøver? Har den selv og jeg finner ikke lyd hvis jeg ikke bruker det. Lykke til:)
nette.ra Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2012 fant lyd nå, måtte bare lete langt nede fineste lyden <3
charnelle Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Første gang jeg lette etter lyd i uke 11 lette jeg også for høyt oppe. Tok meg ca 15 minutter å finne hjertelyden, heller ikke alle som finner hjertelyden så tidlig. Det er like fantastisk hver gang jeg lytter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå