Frk.Tolmodig Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 i morges når jeg var på do var det ingen tvil om at den beryktede slimproppen gikk! spennende! kjenner jeg har endel kynnere, men ingen smerter, så det er vell foreløpig ingen tegn til at mageboern vil ut. noen som veit hvor lang tid det vanligvis går fra proppen er gådd til fødselen er i gang? evetuellt har litt erfaring med det?
Loveangel Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Selv om slim proppen er gått, så betyr ikke det nødvendigvis at fødslen er i gang.. Min gikk 3 uker før med 1 jenta mi, et par dager før med nr 2, og gikk ikke i det hele tatt som jeg merka med de 2 yngste.. Så dette er særdeles individuelt tror jeg Men lykke til
itb Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 slimproppen gikk hos meg ca. ett døgn før fødselen startet, men da hadde jeg vonde kynnere.
Liten skatt i mage <3 Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 (endret) Samme dag første gang og 1 uke før 2.gang. Lykke til!!!! Endret 6. mai 2012 av Liten skatt i mage <3
Lykkelig_83 Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 min gikk også 3 uker før fødsel med førstemann.. merket ingenting unormalt etter den gikk =)
ticalinda Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 Sist gang kom den med litt blodslim, og blodslimet kom innimellom til jenta var ute 2 dager senere. Den gangen skjønte jeg at det ble fødsel snart. Tidligere har den kommet blank og fin ca 2 uker før fødsel. Denne gang gikk den for 6 dager siden, så jeg venter spent på hvor lang tid det vil ta denne gang....
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 6. mai 2012 #8 Skrevet 6. mai 2012 Fødselen startet med at slimproppen gikk sist gang, og gutten var ute 7 timer etterpå
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #9 Skrevet 6. mai 2012 Slimproppen min gikk ca. 3 uker før fødsel sist
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #10 Skrevet 6. mai 2012 Min gikk for tre dager siden, og jeg "blodslimer" ennå. Ingen baby er kommet ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå