Gå til innhold

Puppene er plutselig ikke øm lenger...

Anbefalte innlegg

Er 10+2 uker på vei i dag, og siden fredag har ikke puppene vært noe særlig øm.. brystvortene er fortsatt "såre", men selve puppene er laaangt fra så øm som de har vært de siste ukene :/.. Noen som har opplevd det samme? Var på ul når jeg var 8+4 og da var alt helt fint.. Hmmm, alt man skal bekymre seg for..

Fortsetter under...

Samme her... men det har kommet og gått litt...Tror ikke det er farlig..men beskymra kjenner jeg at jeg er... skulle helst hatt super ømme pupper og spydd hele tiden omtrent for da hadde jeg følt meg gravid hehe på ordentlig hehe...

Opplever nøyaktig det samme som deg. Frem til uke 8 var puppene så ømme at tilogmed dusjstrålene gjorde vondt. Nå, i 10. uke har dette avtatt veldig.

Dette skal vi ikke bekymre oss for - mener å ha lest at det er helt vanlig.

Annonse

Her roet det meste seg av plagsomme svangersapssymptomer etter ca 10 fullgåtte uker, helt normalt ettersom hcg flater ut og morkaka tar over hormonproduksjonen. Jeg var redd, men fikk da se en aktiv krabat i magen 10+5!

Ok.. får satse på at jeg er av de heldige med få plager.. Ømme pupper er jo ikke direkte deilig, men var liksom det symptomet jeg hadde på graviditet ;) ! Kjenner nå at den ene er litt mer Øm enn den andre, så går vel litt opp og ned får vi håpe.. Jeg skal tilbake på ul om 2,5 uke.. håper alt er fint her da også :) ! Lykke til på ul tingeling :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...