Smil123 Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Her driver lillemor å tar fra hverandre skivene slik at hun kan plukke av.. Før spiste hun først pålegget deretter nesten hele resten av skiva men nå sitter hun ofte bare å plukker/leker/griser med brødet!!! BBlir helt rådvill jeg! Skal jeg bare ignorere dette og la henne holde på eller?? Er ikke så glad i leverpostei lenger. Prim og kaviar er ok. Liker masse annet pålegg også men piller det som sagt bare av nå.....:-/ Tips mottas med stor takk he he ;-)
Blabb00 Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Hvor gammel er hun? Her går det mest i smørbare pålegg. Men om jeg gir henne oppskjært brødskive med salami , så går det bra. Men skal hun spise selv, så plukker hun av pålegget )
Smil123 Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2012 16 mnd :-) Og vil bare spise selv bortsett fra grøt/yoghurt. Smøreost, kaviar og prim funker her men alt annet plukker hun av.. Så andre forslag til pålegg som henger på, mottas med takk he he..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Lager stort sett bare smøre pålegg. Alt annet blir plukket av.
Maitrollet Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Min sutter i tillegg av smørepålegg så har dessverre ingen tips, men følger litt med på denne.
Smil123 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2012 Vi bruker å lage ostesmørbrød det er populært. ¨'Takk det skal jeg prøve! Men hører gjerne også fra andre mødre med barn som tuller like mye med brødmate som min frøken gjør ;-) Skal de bare holde på eller skal man ikke gi dem lov å leke med skiven?
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 Vi har det sånn, og jeg lar ham holde på. Er han sulten så spiser han brødet etterpå. Når han begynner å hive ting rundt seg og på gulvet er det stopp og jeg mater eventuelt isteden.
❁mamma til thea emine❁ Skrevet 9. mai 2012 #9 Skrevet 9. mai 2012 Mi si plukker og av...selv leverposteien og annet smøre pålegg blir pellet av eller så slikker hun d av trur d ikke er så mye å gjør
magpie Skrevet 9. mai 2012 #10 Skrevet 9. mai 2012 samme som februarmamma, bare vi avslutter måltidet når han begynner å kaste mat
Smil123 Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #11 Skrevet 9. mai 2012 Jaja- mange tålmodighets prøvelser skal det visst være ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå