Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her driver lillemor å tar fra hverandre skivene slik at hun kan plukke av.. Før spiste hun først pålegget deretter nesten hele resten av skiva men nå sitter hun ofte bare å plukker/leker/griser med brødet!!! BBlir helt rådvill jeg! Skal jeg bare ignorere dette og la henne holde på eller?? Er ikke så glad i leverpostei lenger. Prim og kaviar er ok. Liker masse annet pålegg også men piller det som sagt bare av nå.....:-/ Tips mottas med stor takk he he ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun?

Her går det mest i smørbare pålegg. Men om jeg gir henne oppskjært brødskive med salami , så går det bra.

Men skal hun spise selv, så plukker hun av pålegget :o)

Skrevet

16 mnd :-) Og vil bare spise selv bortsett fra grøt/yoghurt. Smøreost, kaviar og prim funker her men alt annet plukker hun av.. Så andre forslag til pålegg som henger på, mottas med takk he he..

Skrevet

Lager stort sett bare smøre pålegg.

Alt annet blir plukket av.

Skrevet

Min sutter i tillegg av smørepålegg så har dessverre ingen tips, men følger litt med på denne.

Skrevet

Vi bruker å lage ostesmørbrød :P det er populært.

Skrevet

Vi bruker å lage ostesmørbrød :P det er populært.

¨'

Takk det skal jeg prøve!

Men hører gjerne også fra andre mødre med barn som tuller like mye med brødmate som min frøken gjør ;-) Skal de bare holde på eller skal man ikke gi dem lov å leke med skiven?

Skrevet

Vi har det sånn, og jeg lar ham holde på. Er han sulten så spiser han brødet etterpå. Når han begynner å hive ting rundt seg og på gulvet er det stopp og jeg mater eventuelt isteden.

Skrevet

Mi si plukker og av...selv leverposteien og annet smøre pålegg blir pellet av eller så slikker hun d av :P trur d ikke er så mye å gjør :)

Skrevet

samme som februarmamma, bare vi avslutter måltidet når han begynner å kaste mat ;)

Skrevet

Jaja- mange tålmodighets prøvelser skal det visst være ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...