Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest JuniGull10
Skrevet

Hmm.. Hvordan ligger det an med dere to siste her?

Da jeg la meg fredag kveld så kjente jeg plutselig at puppene var ømme. Jeg våknet på natta da jeg måtte på do, så tok like så godt testen med det samme, men den var hvit.. Da jeg våknet et par timer senere, så hadde jeg skikkelig mensmurringer og var sikker på at tanta skulle komme. Nå er det søndag og det har ikke skjedd noe.. Jeg tar en ny test i morgen tidlig evt. Det som gir meg forventninger er de ømme brystene, bruker ikke å ha det, men murringene bruker jeg å ha hver mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er hun anonyme som enda ikke har begynt prøvinga enda. Her kom tanta i uke 22 allerede, så jeg har visst en del kortere syklus enn jeg trodde. De to siste syklusene har vart i bare 25 dager! Hvor lange sykluser har dere, og har det egentlig noe å si?

Grattis til de som ble gravide denne pp :)

Skrevet

Hmm.. Hvordan ligger det an med dere to siste her?

Da jeg la meg fredag kveld så kjente jeg plutselig at puppene var ømme. Jeg våknet på natta da jeg måtte på do, så tok like så godt testen med det samme, men den var hvit.. Da jeg våknet et par timer senere, så hadde jeg skikkelig mensmurringer og var sikker på at tanta skulle komme. Nå er det søndag og det har ikke skjedd noe.. Jeg tar en ny test i morgen tidlig evt. Det som gir meg forventninger er de ømme brystene, bruker ikke å ha det, men murringene bruker jeg å ha hver mnd.

Lykke til imorgen! Jeg testet ikke positivt før dagen etter IKM (turte ikke sjekke selve IKM-dagen pga hvite billigtest dagen i forkant).

Skrevet (endret)

Jeg har tatt en test, hvit som snøen. Men tok den på kvelden, og ingen mens enda. Så jeg venter noen dager og ser om tanta melder sin ankomst i løpet av uka før jeg evt tester igjen :)

skulle hatt mens fredag, testet søndag (i dag).

Endret av håpefull<3
Gjest JuniGull10
Skrevet

ÅÅÅ, jeg blir helt sprø! Jeg fyker opp pÅ do hele tiden, fordi jeg tror jeg har fÅtt mensen, men der er det ingenting.. Kan jeg spørre om dere nygravide om dere har litt "tynn" utflod? Her kan dere svare anonymt.. Jeg hÅper fortsatt pÅ det beste..

HÅpefull: Det er slitsomt.. Jeg er "hÅpefull" sammen med deg! :-)

Anonym: Jeg er uregelmessig, men under normale periode gÅr det normalt 30 - 35 dager mellom hver mens. Hvis jeg har stresset i en periode, sÅ kan jeg garantere at mensen er senere. Har hatt opp til 50 dager. Jeg er frisk og normalvektig, sÅ det er vist bare slik jeg er.. Det har jo ikke noe Å si hvor lange syklusene er, men har man lange sykluser, sÅ gÅr det jo lengre tid mellom hver el. Har man uregelmessige, sÅ kan man lett bomme. Jeg kjenner kroppen min veldig godt, sÅ jeg er vant med Å lete etter symptomer pÅ mens, sÅ jeg slipper Å fÅ sjokk.. Det er derfor jeg er en slik symptomjeger nÅ som vi er prøvere..

Gjest JuniGull10
Skrevet

Jo, da går jeg inn i 3 pp. Lykke til videre alle sammen! :-)

Skrevet

kritthvit test i dag også, ingen mens : S

Skrevet

Anonym her igjen! Jeg føler meg kjempegravid, selv om jeg hadde besøk av tanta i forrige uke. Snodig! Puppene er tunge og ømme, og jeg har mensmurringer som kommer og går - akkurat som i mine to forrige graviditeter. Drømte i natt at jeg fikk positiv CB digital. Merkelige greier, hva er det som skjer med kroppen min, tro? Tidlig el, kanskje?

Skrevet

Gratulerer til alle gravide, glad på deres vegne!

Tok siste pille søndag 6.mai, kort 3dagers miniblødning, og skulle hatt mensen torsdag for snart en uke siden. Var hos legen i dag av andre grunner og han trodde kanskje jeg var gravid, men både min egen billige-testerstrips i går ettermiddag, og legens prøve på morgenurin var negativ... åå det hadde vært gøy om det var noe:) Vanlig å teste positivt så sent? Eller er dette fortsatt innenfor normalen?

Skrevet

Hvordan går det med deg håpefull<3? Skal du teste igjen?

Jeg testet i går morges, gir det et par dager til før jeg evt kjøper test.

Legen i dag ville ha meg videre til utredning, men ikke før til høsten... Har en plan om å legge hele prøvinga litt til side i sommer og heller nyte ferien sammen med familien :)

jeg venter til helgen, kommer ikke tanta så blir det ny test :)

venninna mi prøvde i 4 år. når hun "endelig " la det på hylla så satt spiren ;) hun slutta å tenke på det, ok etter en stund uteble mensen ;) nyt sommeren du, så kanskje skjer det når du minst venter det :)

Skrevet

Her kom mensen over en uke forsinka. Gøy...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...