Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lindus :) 2 pp 1 SA

Hallois!

Tror jeg har EL et sted mellom i går og i morgen....hehe...vet ikke helt hvordan syklusen er nå etter spontan aborten, men regner med at TR kommer i begynnelsen av juni. Så vi legger aksjer, også får vi se hva som skjer :) Stresser ikke, det har jeg ikke anlegg for...hehe..tar livet med ro!

Men det blir jo super spennende her inne fremover nå...de fleste er jo i DPO land!!! Wohooo...spennende å se hva slags symptomer som dukker opp, og hvem som kan gå ut av uka med positiv test! Krysser armer og bein for oss alle sammen :)

Ønsker :) veit hva du skal gjøre ikveld ;)

Jeg venter EL idag også, har ikke testet etter EL denne runden. Mannen reiste på jobb tur idag så håper de aksjene vi har lagt er godt nok :) Skulle gjerne ønske at dette er min pp men har en følelse av at det ikke blir treff før tidlig høsten.

Sol og varmt idag *digg*

Vi har bare vært ute i hele dag :) :)

Lindus :) godt å høre at du får bearbeida sa din. Vi ligger ganske likt i løypa :) og hadde vært koselig om vi kunne juble sammen om to ukers tid :D

Neeeida. Ingen aksjer ble lagt igår. Jeg tror jeg er altfor sliten om dagen jeg dere:(

jeg satser på at det blir mer energi på meg når vi nå nærmer oss sommer! Håper det! ;)

så denne måneden blir som den blir..denne også;)

Satser på positive tester og full jubel hos dere om et par uker:)

Gjest JuniGull10

Du tar det litt som det kommer, Ønsker3gull? Grei egenskap det! :-) Jeg for min del ønsker virkelig å få det til denne mnd, men det er noe helt annet å være prøver når man har barn altså! Vi er ikke akkurat like aktive nå som vi var før vi fikk barn, så det kan lett bli sånn "nei, se å bli ferdig nå da"! Vi følger den teorien om å ha sex annenhver dag, fordi det var det som fungerte siste, men vi har en super aktiv (snart) 2åring som har tar mye av energien vår, men samtidig er det godt med en aktivitet som fører oss litt sammen i småbarnstiden! ;-)

Annonse

Hei alle sammen! Fikk en blødning på lørdagsmorgen jeg, skikkelig brunt og slimete blod.. Har det enda, og i dag merket jeg klart og tykt slim i blodet! Hurra, endelig en tydelig eggløsning! Men det rareste av alt, jeg fikk også tykt slim lørdagen forrige uke og (ikke blod). Nå har jo jeg lange sykluser etter endt pilleslutt, så lurer på om kroppen min kanskje har prøvd å fått EL men ikke greid det, og nå prøver igjen? Noen som vet? :D

Uansett, vi har hoppet til køys begge gangene jeg merket slim, men satser annen hverdag denne uken, ettersom dette er EL-uken :)

Tuddelu!

Hvordan ligger dere ann dere snupper her inne?? Jeg tror kanskje jeg er i dpo land nå...men litt usikker på syklusen denne måneden. Men aksjer har blitt lagt hvertfall...så får vi bare vente å se.

Nyter solen og varmen, så deilig at det endelig er sommer!!!!

Klem til alle :)

Forventer eggløsning på lørdag, men jeg tester ikke etter . Så jeg har ingen symptom jakt, foreløpig. Men har ingen tro at dette er mnd det skje. Merkelig det der, men jeg tror jeg komme til å føle det på kroppen når jeg blir gravid. Noen andre som har sånn?

Gjest JuniGull10

Jo, jeg har det litt sånn, for jeg skal bli gravid denne mnd! Er litt skummelt å si det høyt da, for da blir skuffelsen så stor om det går dårlig.. Jeg tror el er rett rundt hjørnet, så nå venter jeg bare på mannfolket! :P Jeg tester ikke, følger bare med på kroppen.

Jeg tester heller ikke etter el, men om den kommer så skal den vel være rundt disse dager så vi er i full gang med prøvingen :)

Også skulle jeg egentlig til legen i dag, men siden timeinnkalingen aldri kom frem med posten og det er lang reise veg så fikk jeg ikke kommet meg dit :( surt siden jeg har fått høre at det er lang venteliste, men legen sa jeg ble prioritert også får jeg ikke kommet meg til timen! Så nå må jeg vente til juli fordi legen reiser på ferie. Å jeg som hadde gledet meg til å komme i gang med behandling! Så da er det bare å gjøre som legen sier. Fortsette å prøve, men ikke bli skuffet om det ikke går :( sliter med å holde meg positiv, men har ikke annet valg :)

Hei, får jeg også være med å skravle? Tror jeg hører til denne uka i hvert fall... Skjønner ikke noe av EL denne pp'en, så om det ikke har klaffet tror jeg kanskje at jeg må teste neste mnd. Har alltid hatt ganske sterke el-smerter og masse el-slim, men nå så var det LITT slim i helga (ca. fredag til søndag/mandag) og litt smerter i går, men da var det ikke noe slim igjen... I dag er det ikke noen av delene, så går ut i fra at el er over :) Skal prøve å holde meg til neste helg med å teste, blir vanskelig nok for en uforbederlig testoman som meg ;)

Mammamio, så kjedelig med den legetimen! Har dere vært på utredning tidligere, eller er det første gang? Og vet dere hva som kan være problemet? Har ikke lest meg opp så veldig over, så beklager om du har skrevet det før...

Hei, får jeg også være med å skravle? Tror jeg hører til denne uka i hvert fall... Skjønner ikke noe av EL denne pp'en, så om det ikke har klaffet tror jeg kanskje at jeg må teste neste mnd. Har alltid hatt ganske sterke el-smerter og masse el-slim, men nå så var det LITT slim i helga (ca. fredag til søndag/mandag) og litt smerter i går, men da var det ikke noe slim igjen... I dag er det ikke noen av delene, så går ut i fra at el er over :) Skal prøve å holde meg til neste helg med å teste, blir vanskelig nok for en uforbederlig testoman som meg ;)

Mammamio, så kjedelig med den legetimen! Har dere vært på utredning tidligere, eller er det første gang? Og vet dere hva som kan være problemet? Har ikke lest meg opp så veldig over, så beklager om du har skrevet det før...

Vi er i gang med utredning :) Jeg har tatt blodprøver, ul og rtg. Rtg ble tatt fordi blodprøvene viste at jeg hadde høyt prolaktin nivå. Rtg viser at jeg har en cyste på hypofysen og det gjør at hormonene mine klusser litt. Så gynekologen har sagt at jeg må fortsette å prøve, men ikke bli skuffet om det ikke går.

Så i dag da så skulle jeg få vite om det må opereres eller om det er nok med medisiner som det i de aller fleste tilfellene er.

Denne cysten gjør også at jeg har vondt i hodet hver dag, jeg er svimmel og kvalm. Så det hadde vært godt å få begynt med behandling. Men jeg får bare bite tennene sammen :) bare litt over en måned igjen iallefall så får jeg kommet i gang :)

Annonse

Ojda, det var ikke småtteri... Kjedelig med hodepine hver dag, og ekstra ille når det går utover ønskedrømmen om baby :( Håper det ordner seg snart for dere. Det er ikke farlig å gå med en sånn cyste da?

Ojda, det var ikke småtteri... Kjedelig med hodepine hver dag, og ekstra ille når det går utover ønskedrømmen om baby :( Håper det ordner seg snart for dere. Det er ikke farlig å gå med en sånn cyste da?

Det er ikke direkte farlig nei, men slitsomt å ha vondt hele tiden. Det eneste er at cysten ikke har så god plass å vokse på og ligger sånn at den kan legge press på synsnerven så jeg har fått beskjed av legen min om å ringe lege med en gang om jeg får synsfelt utfall. Samtidig så tror legen min at cysten har sluttet å vokse å det er jo bra om den har gjort det :) Så i går skulle jeg da til en lege som kan med disse cystene, men må holde ut en måned til :)

Har dere prøvd lenge da? :)

Gjest JuniGull10

Yes! Jeg har el nå! :D Aksjene er på plass! ;-) Jeg er uregelmessig, så blir veldig glad når el kommer nå, for det betyr at jeg har en normal syklus denne mnd.

Trist å lese om det du opplever Mammamio. Har du barn fra før, har dette evt. kommet i ettertid?

Hurra for el, junigull :) Uregelmessig her og...

Mammamio, bra du blir fulgt opp! Vi begynte å prøve for 8 år siden. Fikk en herlig gutt for 2,5 år siden etter 5 år med prøving. Håper på å få til et søsken, men er uansett glad for ham vi har fått :D Mistet i okt og feb, men viser at jeg i det minste kan bli gravid ;)

Bra aksjene er på plass JuniGull10 ;) håper det fester seg en liten spire :)

Tigerlise&Anton-prøver igjen, jeg kan tenke meg at gutten deres var etterlengtet etter 5 år! Håper virkelig dere slipper å prøve så lenge en gang til! Krysser fingrene for at neste spire fester seg godt og holder seg der i 9 måneder ;) dere fortjener det virkelig!

Vi har ett barn fra før ja, så dette er noe som har kommet i ettertid. Å han har så lyst på søsken :) spør hver gang han ser en baby :) håper på å kunne gi han det snart :)

Hallois gjengen!

Hvordan står det til med dere jenter? Noen som har symptomer på at noe er på gang??

Jeg er i dpo-land, men vet ikke helt hvilke dag....har i dag merket litt mensmurringer nederst i magen....ikm er ikke før 7 juni. Men syns denne syklusen er litt vanskelig, pga sa forrige syklus. Men vi får bare se hva som skjer :)

Er veldig spent på dere andre da!!!

Mandag 4 juni:

* Dossa:)

....................................

Tirsdag 5 juni:

* Ønsker3gull

Onsdag 6 juni:

Torsdag 7 juni:

* Lindus :) 2pp 1 sa

...................................

Fredag 8 juni:

* solstråle

* jente10_Ønsker-1til

LØrdag 9 juni:

* Severine

* <3 Junigull-10 <3 2pp

* BabyRegine

*Nora-Pernille 5.pp

*Mammamio* 22pp

SØndag 10 juni:

Gravid:

Gjest JuniGull10

Er ferdig med el nå, men det er tidlig å kjenne noe kanskje, selv om jeg er en symptomjeger! ;-) Jeg kjenner faktisk murringer nemlig. Hadde slike murringer forrige pp også, og kan ikke huske at jeg bruker å ha det mellom el og mens? Man lærer mye om kroppen når man prøver, men så kan det jo være et positivt tegn også. Men, men.. Vi er nok mange som venter i spenning her! :-)

Vet som sagt ikke helt når jeg hadde el, men enten mandag eller tirsdag tror jeg...har ikke merket noenting før i dag...har hatt mensmurringer nederst i magen fra tidlig i dag, har det enda....og merker stikkinger i lysken på begge sider...blir spennende!!

Dere andre da??

Mandag 4 juni:

* Dossa:)

Tirsdag 5 juni:

* Ønsker3gull

Onsdag 6 juni:

Torsdag 7 juni:

* Lindus :) 2pp 1 sa

* Aurum

Fredag 8 juni:

* solstråle

* jente10_Ønsker-1til

LØrdag 9 juni:

* Severine

* <3 Junigull-10 <3 2pp

* BabyRegine

* Nora-Pernille 5.pp

* Mammamio* 22pp

SØndag 10 juni:

Gravid:

JuniGull10, Etter å ha prøvd såpass lenge så har jeg kommet frem til at hver gang man tror man har blitt kjent med kroppen sin så overasker den på nytt igjen ;)

Jeg vet ikke når jeg hadde el og symptomene jeg bruker å ha har vært stort sett det samme hver pp.

Men som sagt så overasker kroppen stadig vekk! Forrige pp hadde jeg blod på papiret 5-6 dager før ikm og når jeg fikk mensen blødde jeg i nesten en dag, litt brunt i en dag og det var det. Jeg bruker vanligvis å blø i 4 dager dager og ha brunt i ca 3 dager.

I går fikk jeg blod på papiret når jeg var på toalettet igjen.

Det jeg ikke skjønner er at de siste 3 dagene har jeg hatt svie som stråler (litt vanskelig å forklare) i puppene.

Kan nesten sammenligne det med når man har melk og pumper også er det tomt?! Som sagt, vanskelig å forklare :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...