lillebie på`n igjen Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Endelig 2. Trimester! Har føltes som en evighet med ekstrem svangerskapskvalme, trøtthet og bekkenløsning, men i dag er jeg 13+0 og føler meg mye bedre:) jeg venter barn nr to, begge laget i Danmark med ivf , lillegutt ble født desember 09 vi prates damer
mammas skatter <3 Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 syntest jeg kjente igjen noe av nicket ditt har en gutt født i november 09. hadde egentlig termin i desember den gangen. nå er jeg gravid også. 14+6 i dag har også vært litt værre med kvalmen denne gangen og trøtthet. og bekkenplagene har jo aldri slipt taket etter graviditetetn i 2009. kjekt å se igjen andre
Lille spire 12 Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Deilig å komme over i 2trimester:-) og begynner å få litt synlig mage å:-) søster'n så meg for første gang i går i en stram genser. Oi! var første reaksjonen hennes:-)
mammas skatter <3 Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 ja det er vanskelig å holde inne den magen. har en liten mage fra før. men no er den helt umuli å skjule:) kjenner faktisk bevegelser eller små spark også. veldi tidlig. men kjente det tidlig me gutten også.
lillebie på`n igjen Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2012 Kjenner deg igjen romheg:) gøy å se igjen kjente nick igjen:) ja slitt med bekkenet siden forrige gang jeg og, men ble brått værre når jeg ble gravid nå! Har begynt å få mage jeg og, litt polstra fra før så den ser liksom ekstra stor ut nå fikk tidlig mage forrige gang også. Nå gleder jeg meg bare til den blir stooor:)
Grynet:) Skrevet 6. mai 2012 #8 Skrevet 6. mai 2012 Takk grynet Bare hyggelig! Kom hit for en uke siden selv, fooor en lettelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå