Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare litt? Gikk i butikken i dag og sikla faktisk av tanken på brie og salami.. Kjøpte begge deler sånn i tilfelle så kan heller sambo spise. men har sååååå lyst på :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope desverre:(

Skrevet

Åååå, salami!! Jeg vet hvertfall hva jeg skal ha på skiva etter fødselen!! :D

Skrevet

Brødskive med brie og salami på sykehuset etter fødselen! jaaaa! :D

Skrevet

Du kan jo spise kokt salami nå, da..

Er mye bedre enn ingen salami.

Evt ha salami på pizza. ;-)

Skrevet

jeg har hørt at du kan spise salami og spekekjøtt viss man først fryser det ned. da skal man vist drepe bakteriene i det. jeg har ikke sjekket dette opp, så har ikke tørt å ta sjansen på det. men du kan jo høre med jordmor.

Skrevet

kan man spise brie hvis man steker den feks inni kylling?

skal ha sp mye brie og salami på føden etter jeg har født ungen assa! :P

Skrevet

Bare litt? Gikk i butikken i dag og sikla faktisk av tanken på brie og salami.. Kjøpte begge deler sånn i tilfelle så kan heller sambo spise. men har sååååå lyst på :/

Kan du vel! Så lenge den er varmebehandlet!

Det sier ihvertfall matportalen, og det er vel strengt tatt den vi skal forholde oss til!

http://www.matportalen.no/rad_til_spesielle_grupper/tema/gravide/kan_gravide_spise_alle_typer_ost_som_er_varmebehandlet_feks_i_varme_sauser_og_paa_pizza

Skrevet

skal lage brie og salami pizza:P haha tror egentlig ikke d er godt men savner brie!!!!!!!

Skrevet

jeg har hørt at du kan spise salami og spekekjøtt viss man først fryser det ned. da skal man vist drepe bakteriene i det. jeg har ikke sjekket dette opp, så har ikke tørt å ta sjansen på det. men du kan jo høre med jordmor.

Semmer ikke. Listeria blir ikke drept av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...