Nymeria Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Hei, jeg får inntrykk av at det er mange her som har fått tidlig UL. Hvordan går man frem for å få det? Og er det "andre måter" å vite at ting går greit på??
mei87 Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 Jeg har bestilt selv hos privat klinikk. Koster 950kr. Gjør det for å slippe å gå å stresse på om det er noe der. 24 dager igjen til jeg får se.knøttet for første gang.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 Mangen får de pga prøverør:) ikke gravid enda men driver selv med prøverør:) så tenkte berre å svare:) naboen min fikk tidlig ul for hu ba legen om de pga hu var usikker på hvor langt hu var på vei.
babysyk_74 Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 du får ikke tidlig ul viss det ikke er en spesiell grunn.De fleste som tar tidlig ul betaler dette selv.
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 jeg bestilte meg tidlig ul selv på privatklinikk syns det er greit å få bekreftet at det var noe der
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 Jeg fikk tidlig Ul pga smerter i rygg-mage. Ringte legevakten jeg og fikk henvisning på sykehuset samme dag ( en lørdag). .
Nordhagenjentene :) Skrevet 7. mai 2012 #7 Skrevet 7. mai 2012 Jeg spurte om legen kunne henvise fordi jeg ville vite at fosteret var friskt, og fikk time på sykehuset med det som grunnlag.
November-spire-79 Skrevet 8. mai 2012 #9 Skrevet 8. mai 2012 Jeg gikk til privat gyn og betalte 15o kroner ca Fikk innvendig UL med bildet. Gikk dit i hovedsak for å ta celleprøve siden jeg ikke haddet tatt dette på over 10 år.
Kakaoen Skrevet 8. mai 2012 #10 Skrevet 8. mai 2012 Jeg får tidlig UL på grunn av stoffskifte problemer. Men syns alle burde få det. Virker så utrolig lenge å vente til uke 18 med å se knøttet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå