Gå til innhold

hvor mye koster det å farge håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lyst til å farge håret og trenger å vite ca hvor mye det koster før jeg går videre med dette.

jeg har hår til lutt under skuldrene er tykt hår.

lurer på hvor mye det koster?

Fortsetter under...

Skrevet

Hos frisør? Det hvite i øynene..

Jeg farga håret igår, og det kom på nesten 700,- bare for farginga, og så plusser du på 500-600 i klipping i tillegg..

Hjemmefarging er under 200lappen, men mye mer stress.

Skrevet

Hos frisør? Det hvite i øynene..

Jeg farga håret igår, og det kom på nesten 700,- bare for farginga, og så plusser du på 500-600 i klipping i tillegg..

Hjemmefarging er under 200lappen, men mye mer stress.

¨

vil ikke gjøre det hjemme da jeg har brunt hår nå og skal farge til mørkt blondt. har farget håret selv i alle år. men å farge tilbake til min farge vil jeg ha hjelp til.

Skrevet

Klipp og farg koster vel gjerne en drøy tusenlapp.

Skrevet

Oj, jeg betaler 1000-1200 for farge/striper....

Skrevet

Jeg er litt usikker på akkurat hvor mye det koster med bare farging, men det høres ut som om vi har likt hår, og sist jeg var betalte jeg 2100 kr, dette var da for farging, foliestriper og klipping ;)

Annonse

Skrevet

Jeg er frisør! Kommer helt ann på hvor du bor;) regner med du må ha tett i tett med folie striper for farge det lysere blir ikke pent, og funker ikke når du har farge i håret fra før! Jobber i Bærum, der koster det ca 1300 for striper :)

Skrevet

Jeg er frisør! Kommer helt ann på hvor du bor;) regner med du må ha tett i tett med folie striper for farge det lysere blir ikke pent, og funker ikke når du har farge i håret fra før! Jobber i Bærum, der koster det ca 1300 for striper :)

bor på landet. så vet ikke helt hva prisen er her.

jeg skal ikke stripe det bare farge hele håret.

Skrevet

Det går ikke farge håret lysere dersom du har farge i lengdebegrensning dine nå! Farge lysner ikke farge, kun bleking som gjør! Å heller håret ser ikke ut! Derfor må du ta striper om du skal ha det lysere! Hadde du hatt naturlig hårfarge kunne vi farget det lysere med farge:)

Skrevet

Det går ikke farge håret lysere dersom du har farge i lengdebegrensning dine nå! Farge lysner ikke farge, kun bleking som gjør! å heller håret ser ikke ut! Derfor må du ta striper om du skal ha det lysere! Hadde du hatt naturlig hårfarge kunne vi farget det lysere med farge:)

okey. viste ikke det jeg.greit å vite før jeg skal til frisør.

Skrevet

Lykke til:) er fint å ta tett i tett med tynne foliestriper og gå over med en minicolor ved vasken! Da får du nok det resultatet du vil ha å håret ser ikke stripet ut hvis man tar tynne å tett nok;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...